کد خبر 1545449
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
چمران: هتل 43 طبقه تهران روی گسل نیست

رئیس شورای شهر تهران به ساخت هتل ۴۳ طبقه اشاره کرد و گفت: این هتل روی گسل ساخته نشده است.

به گزارش مشرق، مهدی چمران ۲۱ آبان ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز بابایی عضو شورای شهر نطق پیش از دستور دارند و همچنین قرار است یک فوریتی در خصوص ایمن‌سازی معابر انجام شود.

وی در خصوص این یک فوریت گفت:‌ قرار است در خصوص ایمن‌سازی معابر موضوعاتی مطرح شود البته این موضوع جدای از ایمن‌سازی معابر برای معلولین است که باید آن موضوع به جد دنبال شود.

وی از بررسی چند اساسنامه شهرداری خبر داد و گفت: اساسنامه‌های سازمان‌ها با هم متفاوت است و امروز قرار است چند اساسنامه مورد بحث و بررسی قرار گیرد و اگر رسیدیم چند حسابرسی هم انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مسؤولین نمایشگاه بین‌المللی خواستار ساخت مترو در این محدوده هستند گفت: طراحی مترو مانند طراحی یک پارک کوچک و محلی نیست ۴۰ سال پیش در خصوص طراحی مترو اقداماتی صورت گرفته و ما هم آن را دنبال کرده‌ایم.

چمران گفت: البته بنده موافق کشیده شدن مترو در این بخش هستم تا شاید بخشی از مشکلات ترافیکی در این محدوده برطرف شود.نباید ما به مردم آزار و اذیت برسانیم این را هم بگویم که با ساخت مترو در این بخش هم مشکل حل نمی‌شود.

وی گفت: خط مترو که مانند خط اتوبوس نیست طراحی آن مربوط به گذشته است البته می‌توانیم بعد از تکمیل خطوط برای نمایشگاه برای این بخش هم مترویی بسازیم اما مردم باید چند سال منتظر بمانند و ترافیک را در این محدوده تحمل کنند ۵ سال یا ۲۰ سال باید برای این بخش فکری کرد.

وی در خصوص ورود هیأت چینی به ایران گفت: گزارش مختصری دریافت کرده‌ایم کارها خوب پیش می‌رود اما هنوز به مرحله تفاهم و قرارداد کامل نرسیده‌اند.

چمران در خصوص ساخت هتل ۴۳ طبقه و همچنین حواشی رخ داده گفت: متأسفانه عده ای اطلاع ندارند و موضوعاتی که می‌نویستند از ابتدا تا انتهایش غلط است این هتل ۴۳ طبقه نه خارج از محدوده است و نه روی گسل البته معاونت شهرسازی شهرداری تهران توضیح کاملی در این زمینه داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 1
    درود و سلام بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس