54t45t

این هر دو گروه سنگدل، هر دو نژادپرست افراطی، هر دو به شدت خشن و هر دو غاصب و تمامیت‌خواه هستند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، با وجود این که صهیونیست‌های اسراییلی، دهه‌هاست که خود را «قربانیان» ویژه‌ی جنایت‌های نازی‌های آلمان معرفی می کنند و با «صنعت هالوکاست» اذهان عمومی را شستشو داده‌اند و یک امپراتوری سانسور و اختناق و سرکوب علیه تحقیقات ضدصهیونیستی به کار انداخته‌اند، و با وجود این که ملی‌گرایان افراطی اوکراینی، آشکار و باافتخار خود را نئونازی می دانند و پوشش و پرچم و آداب و رسوم نازی‌ها را تقلید می کنند، لیکن شباهت‌ها و تطابق‌های غیرقابل‌انکاری بین این دو گروه وجود دارد. هر دو بی‌عاطفه، هر دو سنگدل، هر دو نژادپرست افراطی، هر دو به شدت خشن و هر دو غاصب و تمامیت‌خواه هستند.

شباهت رفتارهای اوکراینی‌های صهیونیست و صهیونیست‌های نازی+فیلم

شباهت رفتارهای اوکراینی‌های صهیونیست و صهیونیست‌های نازی+فیلم

وقتی وولودمیر زلنسکی یهودی، از یک سو، آشکارا حامی و پشتیبان افراطی‌ترین نئونازی‌های هنگ آزوف است و به آنان انواع مدال‌ها و نشان‌های افتخار را تقدیم کرده است، و از سوی دیگر، مرید فرقه‌ی حسیدی سوپرصهیونیست خاباد لوباویچ است، خود قرینه‌ای بر آن آبشخور مشترک است.

شباهت رفتارهای اوکراینی‌های صهیونیست و صهیونیست‌های نازی+فیلم

شباهت رفتارهای اوکراینی‌های صهیونیست و صهیونیست‌های نازی+فیلم

دو فیلم زیر، مصداقی از این شباهت ظاهری و خُلقی و فکری است. در فیلم اول، صهیونیست ها مسجد تاریخی ابراهیمی در شهر الخلیل را اشغال کردند و برای توهین به مسجد، رقص و آواز و بزن و بکوب راه انداخته‌اند. ویدیوی دوم از اوکراین است، جایی که نازی های اوکراین که به شدت ضد کلیسای ارتدوکس مسیحی هستند، با تسخیر یک کلیسا، یک رویداد موسیقی ترتیب دادند که در آن آهنگ فولکلور اوکراینی به نام « Cherbona Kalyna» را پخش کردند که آهنگ محبوب UPA(ارتش شورشی اوکراین) بود، یعنی گروه ملی‌گرایان افراطی اوکراین در جنگ دوم جهانی که همکار نازی‌ها بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 13
    اینها به پوتین جنایت کار شباهت دارند
  • عمیر ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 3
    شعار هر ایرانی درود بر هر اوکراینی
  • عمیر ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 4
    اوکراین مقتدر متشکل از چندین نوع قومیته مثل ایران خودمون ، باعث نمیشه بزاریم پای کل ملت مظلوم اوکراین ، به هرقومی باید احترام گذاشت که این مطلب از درک روسوفیلای بچسال بسیار خارجه 😉😉

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس