کد خبر 1545254
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
روحانی پس از ثبت‌نام در مجلس خبرگان: فعلا بنا ندارم لیست خاصی دهم

حسن روحانی گفت: برای انتخابات مجلس برنامه خاصی ندارم اما همواره در مشورت ها دوستان را ترغیب کرده‌ام تا در انتخابات شرکت کنند کشور از آن همه مردم ایران است

به گزارش مشرق، حسن روحانی پس از ثبت نام در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهمترین انتخابات ملی و کشوری است به دلیل اینکه در سایه این انتخابات نمایندگان ملت برای مجلس خبرگان تعیین می شوند و این مجلس در روزی که لازم است با رای خودش رهبری نظام را تعیین می کند چون اثر این مجلس از همه مجالس مهم‌تر است انتخابات خبرگان هم اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: فرصت خوبی است در این انتخابات کاندیداها اهمیت این مجلس را برای مردم تبیین کنند. بعد از رحلت امام مجلس خبرگان کار عظیمی انجام داد و سایر وظایفی که طبق قانون بر عهده اش است را نیز انجام داده است.

روحانی تصریح کرد: سه دوره نماینده مجلس خبرگان بودم طبیعی است که این دوره هم در این انتخابات شرکت کنم و در مجموع بارها در معرض آرای ملت بودم چه پنج دوره انتخابات مجلس، سه دوره انتخابات خبرگان و دو دوره انتخابات ریاست جمهوری بنابراین ۱۰ دوره در معرض انتخاب مردم بودم این دوره هم برای این امر اعلام آمادگی می کنم.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اظهار داشت: فعلا بنا ندارم لیست خاصی دهم اما به طور طبیعی در انتخابات لیست هایی را قاعدتاً به مردم می دهند اما فعلا برای این مسأله قصدی ندارم.

روحانی در پاسخ به سوالی در مورد کنش گری در انتخابات مجلس تصریح کرد: برای انتخابات مجلس برنامه خاصی ندارم اما همواره در مشورت ها دوستان را ترغیب کرده‌ام تا در انتخابات شرکت کنند کشور از آن همه مردم ایران است مجلس اهمیت ویژه ای دارد، مجلس خبرگان هم جایگاه ویژه ای دارد در شرایط خاصی که اگر برای کشور پیش بیاید.

وی افزود: دشمنان می خواهند انتخابات بی روح باشد همواره انتخابات شکوهمند به نفع کشور است. امیدواریم بخش اجرا و نظارت به گونه ای عمل کنند که امید مردم برای صندوق آرا بیشتر شود و رقابت ایجاد شود.

روحانی تاکید کرد: یک دست بودن راه مفیدی برای کشور نیست در سایه رقابت مسیر اصلاح برای کشور پیش می آید یک دست بودن به معنای این است که نقدی نباشد. خیلی انتخابات گرمی پیش بینی نمی شود ولی می خواهیم احزاب و رسانه ها شور بیافرینند و انتخابات پرشور باشد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AS 7 ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    10 0
    تو اصلا بی جا میکنی شرکت میکنی اژه ای نمیدونم چرا اینو ازاد گذاشته؟
    • ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      12 0
      نمیدونم چرا بنا نداره بمیره مردک
  • جاوید ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    9 0
    جان هر کمسی که دوست د ارید(شورای نگهبان) این شر مطلق و نزدیکانش(لیستش)رو رد صلاحیت کنید.
  • ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    11 0
    رد صلاحیت تو کمترین کاری هست که مقابل خوشخدمتیهات به آمریکا و غرب و توهینهات به مردم و معصومین ع علی الخصوص امام زمان عج میشه انجام داد!
  • ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    1 0
    وای که ملت چقدر مشتاق هستند که کذاب بزرگ لیست بده جنابعالی خودت رو برای محاکمه اماده کن 😈🤮🤧
  • ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    7 0
    خبر مرگت کی می خواهی دست ازسر ایران برداری شیخ انگلیسی
  • ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    3 0
    رقابت سازنده برای پیشرفت کشور بسیار مفیده، ولی جناب روحانی و دوستانش دنبال وابستگی و برگرداندن کشور به دوران خود تحقیری و ناتوانی و غربگدایی هستن
  • ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    تو رو خدا بیا بده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس