کد خبر 1545090
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
مقام حزب الله: در آمادگی کامل به سر می‌بریم

یک فرمانده حزب الله لبنان جمعه شب اعلام کرد: نیروهای حزب الله برای مقابله با هرگونه تجاوزی در آمادگی کامل بسر می برند.

به گزارش مشرق، این افسر نیروهای مقاومت لبنان که به نامش اشاره نشده، تشریح کرد: نیروهای حزب‌الله در دو منطقه در جبهه جنوب جولان اشغالی و الجیل حضور دارند.

وی با بیان اینکه در عملیات حزب الله شمار زیادی از تانک‌های مرکاوا با موشک‌های هدایت‌شونده منهدم شده است، خاطر نشان کرد: انهدام بخش زیادی از مواضع اسرائیل؛ از جمله دستاوردهای اصلی است.

این افسر نیروهای مقاومت لبنان تأکید کرد: بزرگترین دستاورد ایجاد جبهه های جدید نبرد کاهش فشار روی برادران ما در غزه است.

این فرمانده حزب الله با اشاره به اینکه عملیات در مزارع اشغالی شبعا آغاز شده و به مساحتی بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر مربع امتداد خواهد یافت، تصریح کرد: عمق خاک اسرائیل هدف قرار گرفته و گنبد آهنین نیز در بسیاری از مناطق از کار افتاده است.

حزب‌الله لبنان عصر روز جمعه از شلیک موشک به پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد که پایگاه «العاصی» رژیم هدف قرار گرفته است.

در بیانیه حزب‌الله آمده است که در این حمله محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی با موشک‌های هدایت شونده به صورت دقیق هدف قرار گرفت و منجر به بروز تلفات در صف نیروهای رژیم اسرائیل شد.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزار ش دادند که چند موشک ضد نفربر های زره پوش از خاک لبنان به منطقه «تل رامیم» در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

برپایه این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات توپخانه‌ای را به مناطق مرزی لبنان انجام داد.

حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    آماده باشید چون بعد از غزه نوبت شماست
    • ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس