کد خبر 1545042
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی برپا نوشت:

حماسه مستقیم

مفهومی را در یکی از چهارده خردادها، رهبری توضیح دادند به نام «استقامت امام خمینی» او میگوید استقامت رفتاری و اخلاقی قابل مقایسه با استقامت در این سطح نیست. این نوع استقامت را در کار امام حسین ع میبینیم. وقتی به او توصیه میکردند نرو شکست میخوری، یا لااقل با زن و بچه نرو.

آقا میگوید این نوع استقامت را امام خمینی هم داشت. لذا ما هر وقت شرایط برایمان سخت میشد به این کوه اطمینان رجوع میکردیم. ایشان میگوید استقامت در تصمیم فرماندهان و رهبران خیلی مهم است وقتی استدلالهای به ظاهر موجه ظاهر میشود. مثل دوران انقلاب امام و این حرفها که شیعه را به نابودی میکشید. بساط دین جمع میشود. کمونیسم لامذهب حاکم میشود. جواب این خونها را که میدهد؟

امام مثل کوه بود. آرام محکم و مطمئن. این اصل استقامت است. این نیاز به یک فهم عمیق از سنن عالم دارد که رهبری در جای دیگر آن را با عبارت حکمت معرفی میکند. میگوید امام حکیم بود چون ایمان به سنن غیبی عالم داشت. این استقامت همینطور نیاز به یک بصیرت دقیق از صحنه دارد کان عمی العباس نافذ البصیره. علمدارها بصیرت لازم دارند. این استقامت همچنین یک ایمان محکم لازم دارد فقط با علم کارش درست نمیشود. این عالی ترین نوع استقامت است.

شبیه همین استقامت در جنگ سی و سه روزه بود. حاج قاسم نقل میکند حتی سیدحسن هم نگران بود که نکند تصمیمش اشتباه باشد لبنان را و شیعیانش را با تصمیمی اشتباه به مشکل انداخته باشد و رهبری با استدلال و بصیرتش و حکمت و قوت ایمانش، آرام کرد کل جبهه را. توضیح داد که چرا این تصمیم درست بود. دقیقا همین سخن را سیدحسن نصرالله عزیز در نبرد طوفان از قول رهبری به کل جبهه غزه و حماس منتقل کرد. ما بخش اول سخنان سیدحسن عزیز را جدی نگرفتیم. آنجا که سخن از سنن هستی و قواعدی بود که روی آن حساب کرده بودند و فهمی که از صحنه داشتند. بروید مرور کنید

این روزها ذهنها و قلبهای ضعیف و مریض زیادند. به محض آنکه یک جنگ روانی را جبهه صهیونیستی شروع میکند، یا یک پیشرفت مختصر در کشتار یا تخریب یا هر چه رخ میدهد، این ها شروع میکنند.

حماس نباید چنان میکرد.

زود بود دیر بود چنین بود چنان بود

ایران و حزب الله چرا اینقدر ضعیفند، کاری نمیکنن.

اسراییل چقدر قوی است. نکند ما را بزند نکند ما را پاره پاره کند

من برای حال و روز اینها نگرانم.

ممکن است بگویید همه ما ضعیفیم. بله ایمان ما و فهم حکمی و بصیرت هر کس ممکن است اشکالاتی داشته باشد. اما لااقل میتوانیم به راس مستحکم جبهه نگاه کنیم به رهبران مقاومت به رهبری به سید حسن به این فرمانده های حکیم و مومن و بصیر خود که سالهای سال است جنگ با این حیوان خونخوار آمریکایی را مدیریت کرده اند.

رفقا!

محصول سالها کار هنری و رسانه ای جریان صهیونیسم بین المللی برای تسخیر ذهن و دل مردم در حال ویران شدن است، زمان به ضررشان است.

محاسبات حاکمان منطقه درباره هیمنه و قدرت اسراییل کاملا عوض شده و دیگر تغییر نمیکند.

فروپاشی وضعیت ملت اختراعی جعلی اسراییل با این نبرد بسیار جدی تر شده

شکست نظامی امنیتی سیاسی اجتماعی و اقتصادی اسراییل دیگر او را به وضعیت ابرقدرتی و سلطه منطقه ای که از او انتظار داشتند برنمیگرداند.

هنوز اسراییل به هیچ هدف از پیش تعیین شده اش نزدیک هم نشده نه آزادی اسرا نه نابودی حماس.

در بخش کوچکی از یک باریکه کوچک نفوذ کرده، چتون شده؟!

بیایید کمی «تمرین سیاست و استقامت روح اللهی» کنیم. راهش اتصال به رهبران جبهه است. سخنان رهبری و سید حسن را در این روزها خط به خط مباحثه کنید و با آن فکر کنید.

مثل نان شب محتاج آنیم.

مراقب مرض خودتحقیرها باشید به شدت مسری است به شدت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس