به گزارش مشرق، کانال محلل در ایتا نوشت:

حوادث مربوط به یمن و تحرکات انصار الله چه تاثیری بر تحولات فلسطین دارد؟

۱. یمنی‌ها به اردن و سعودی پیام داده‌اند که می‌خواهیم رژیم اشغالگر قدس را هدف قرار دهیم، امان و ریاض نه تنها بی‌اعتنایی کردند که خواستار استقرار سامانه‌های جدید پدافندی شده‌اند.

۲. صنعا نیز رصد و اشراف خود را در آب‌های اطراف گسترش داده تا در صورت لزوم، با ناوهای آمریکایی نیز درگیر شود. نتیجه این افزایش آمادگی، سرنگونی پهپاد MQ9 آمریکایی بود.

۳. دشمن برای درگیرسازی یمن و عدم ورود آن به عرصه مقابله با رژیم صهیونیستی، سه اتاق جنگ فرماندهی ائتلاف عربی در ریاض، مزدوران سعودی و امارات در عدن و فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام را فعال کرده تا با شعله‌ور سازی جبهه‌های درونی یمن، انصارالله را به خود مشغول سازد.

صنعا نیز از قبل از ورود به عرصه نبرد با صهیونیست‌ها، با پیش‌بینی این پاسخ از دشمن، چهار طرح را آماده کرده است:

الف. گسترش بانک اهداف در اسرائیل

ب. هدف قرار دادن آمریکا در داخل و خارج یمن

پ. مسئول هر تشدید داخلی، بر عهده سعودی و امارات بوده و علی‌رغم مخالفت این دو کشور با حمله به یمن، آنها در قلب درگیری خواهند بود.

ج. تقویت نیروها در خطوط مقدم و اعلام آماده‌باش، در کنار برگزاری مانورهای آمادگی و اتخاذ آرایش تهاجمی برای ورود در همه عرصه‌های زمینی و پاکسازی شهرها و استان‌های مختلف یمن.

۴. یورش مجدد به بندر ایلات و اصابت موفق در مرکز این شهر با یک پهپاد، نشان داد که علی‌رغم استقرار چند ناو و ناوهواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ، همچنین تقویت سامانه‌های پاتریوت در عربستان و نزدیکی مرز یمن، انصارالله به خوبی باگ‌های این آرایش را فهمیده و از این پس حتی با یک پهپاد نیز به اهدافش خواهد رسید بدون اینکه همه این سامانه‌های گران‌قیمت متوجه شوند!

۵. لازم به ذکر است که حمله قبلی یمن نیز مانند حمله فعلی موفق بود و دو بندر نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در ایلات، فرودگاه نظامی ایلات و فرودگاه نظامی رامون در شمال ایلات با پهپادهای صماد ۳ هدف قرار گرفته و در کار آنها اختلال ایجاد شد.

۶. آمریکا عملا وارد تقابل با مردم یمن شده که پرواز پهپاد جاسوسی MQ9 آمریکایی و حمله سایبری به برخی تاسیسات یمنی که با موفقیت خنثی شد، بخشی از این رویارویی است.

۷. همچنین هدف اصلی انصارالله همانطور که قبلا گفته شد، پراکنده کردن و فرسایش دشمن و البته نمایش قدرت خود به طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است. البته یمنی‌ها نیز با مدیریت تنش مانند اصابت در زمان‌های متعدد، امکان پیش‌بینی زمان‌بندی را از حریف گرفته، اجازه عکس‌العمل انفجاری را به طرف مقابل نمی‌دهند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یزدان ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    5 9
    هیچ تاثیری نداره فقط باعث گیشه سر اسراییل که خلوت شد به اونام حمله کنه
    • ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      1 3
      کی می خواهید نوکرای ارباب دست ازنوکری ارباب بردارید
    • ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      0 0
      واویلا ( غصه بخور خیلی زیاد ) شنیده ها حاکی از دریافت حداقل 10 کلاهک از کره توسط انصارالله به همراه میزان مکفی موشک نیویورک زن نقطه زن میباشد اره داداش انصارالله ترسی نداره شوخی هم نداره با یه لقمه نان و لنگی به کمر علاقه ای به دنیا هم نداره از همه مهمتر اینکه حوصله و اعصاب زیادی هم نداره رهبر او هم بمب اتم و هیروژن را ممنوع نکرده کسی چپ بهش نگاه کنه یک دقیقه ای تل اویو نیویورک لندن واشنگتن پاریس برلین لس انجلس را خاکستر میکنه
  • ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    10 5
    خدا قوت عزیزان مجاهد یمن، دست مریزاد
  • 34403 ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    1 1
    اگه مقدوره نیروهای مقاومت همزمان حمله کنند!تا سیستمهای گنبد ابکش شده گیچ بزنه!
  • محسن ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    تحرکات انصار الله چه تاثیری بر تحولات فلسطین دارد؟ کمی بیش از هیچ با حملات کور به ساختمان ها به هیچ جا نمی ر سید اگه راست می گوید یه زاغه مهمات چندتا باند فرود هواپیمای جنگی بزنید این ها بیشتر شبیح به وز وز پشه می مونه حلا خدا رو شکر ما دیدم موشک ها هیچ اثری نداره وگرنه قرار بود با این موشک ها از ایران حمله کنیم
  • ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    7 3
    حماس و حزب الله بغل گوششن نمیتونن کاری کنن ،،از حوثی ها چ توقعی داری اونوق؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس