کد خبر 1544931
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
دستگیری عامل همکاری با رسانه‌های معاند در بویین زهرا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا از شناسایی و دستگیری فردی به اتهام همکاری با رسانه‌های معاند و بیگانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا کرمی از شناسایی و دستگیری فردی به اتهام همکاری با رسانه‌های معاند و بیگانه در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این فرد پس از شناسایی توسط یکی از نهادهای اطلاعاتی، متهم مورد نظر دستگیر و ارتباط وی با شبکه‌های معاند از طریق فضای مجازی و ارسال اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی محرز شد.

دادستان بوئین زهرا تاکید کرد: همکاری و ارائه اطلاعات و اخذ سفارش از رسانه‌های معاند به هیچ عنوان قابل پذیرش نخواهد بود و فعالیت آن‌ها از سوی نهادهای امنیتی، انتظامی و قضائی مورد بررسی و پایش و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

کرمی در پایان ضمن اشاره به اهمیت امنیت روانی جامعه بیان کرد: دستگاه قضا، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در این راستا با هر فردی که امنیت جامعه را مخدوش می‌کند با جدیت و صلابت و بدون هیچ‌گونه تبعیضی رسیدگی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    1 1
    درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل
  • خان داداش ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    بله جدیت و صلابت قوه ق را خیلی دیده ایم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس