عضو ارشد انصارالله: برای توقف جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی تلاش خواهیم کرد

عضو دفتر سیاسی انصارالله اضافه کر:، یمن با این اقدام این پیام را داد که موشک‌ها و پهپادهایی در اختیار دارد که از سیستم‌های دفاعی عبور می‌کند و به اهداف استراتژیک خود می‌رسد.

به گزارش مشرق و به نقل از المیادین، علی القحوم افزود: یمن دارای توانایی‌هایی است که آن را آماده حمایت از آرمان فلسطین می‌کند.

وی گفت: یمن موشک‌های بالستیک دوربرد به فلسطین اشغالی فرستاد که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را شگفت زده کرد.

عضو دفتر سیاسی انصارالله اضافه کر:، یمن با این اقدام این پیام را داد که موشک‌ها و پهپادهایی در اختیار دارد که از سیستم‌های دفاعی عبور می‌کند و به اهداف استراتژیک خود می‌رسد.

القحوم همچنین، گفت: یک حالت هیستریک در رژیم صهیونیستی بر سر رسیدن موشک‌های ما به اهدافشان ایجاد شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی مقاومت را منزوی کند، افزود: من به رژیم‌های عربی می‌گویم، در مورد آنچه در غزه می‌گذرد، کجا هستید؟

عضو ارشد جنبش انصارالله تاکید کرد: یمن برای حمایت از مردم فلسطین هر آنچه در توان دارد ارائه می‌دهد و ما با تمام توان خود برای توقف جنایات وحشیانه اشغالگران تلاش خواهیم کرد.

القحوم همچنین با بیان اینکه آمریکا باید بداند که منطقه مال او نیست تا هرطور که می‌خواهد با آن بازی کند، تصریح کرد: هدف قرار دادن تدریجی تأسیسات نظامی و حیاتی (رژیم) اسرائیل از یمن همچنان ادامه دارد.

پیش تر یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرده بود، نیروهای یمنی اهداف نظامی را در جنوب فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار دادند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سس ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 5
    سلام.اگریمن بتونه پهباد پرتعداد همراه باموشک بالستیک وموشک کروز پرتعداد به مناطق حساس اسراییل بزنه یکدفعه ضربه سنگینی به اسراییل خواهدزدوشوک بسیارزیادی به اسراییل واردمیکنه ازجمله فرودگاهها تاسیسات برق وهمچنین تجمع تانکهای مرکاوا ووسایل زرهی اسراییل درمرزغزه هدف قراردهدتاپتانسیل اسراییل برای حمله به غزه پایین بیایدومرتب اینکاروبکند.کاردیگه میتونه بکنه یامحورمقاومت انجام دهدکماندوهای نظامی روبفرست داخل اسراییل وازدرون اسراییلوتاسیساتو هدف قراردهندوهمچنین درجه بالاهای اسراییلو این ضربه میتونه برای اسراییل هولناک باشه چون الان گیجه وگیجترمیشه.
  • ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    آفرین بر انصارالله که‌ به کمک مردم‌ بی دفاع غزه آمده است درحالی کشورهاي عربی تماشاچی هستند
  • مرصاد ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    تو دنیای اسلام یک و نیم میلیاردی ، این فقط محور مقاومت شیعه است ، که به داد غزه رسیده !!
  • علی ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    درود بر غیرت مردم یمن که شجاع ترین مسلمانان هستند...ما که تماشاگر هستیم غیرت نداریم و ترسو و بزدل هستیم..تازه انتظارداریم امام زمان ظهورکند ..آخه حضرت ولی عصر کجا بیان؟آخه بیان با یه عده ترسو چیکار کنند؟اگه بیان مثل مردم فلسطین تنها وقریب به شهادت خواهندرسید.. سلامتی امام زمان وجهت تعجیل درظهورصلوات
  • ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    یمنی ها مرد تر ومسلمان تر هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس