کد خبر 1544767
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
بایدن: امکان برقراری آتش‌بس در غزه وجود ندارد

رییس جمهور آمریکا مدعی شد که در حال حاضر به هیچ عنوان امکان آتش‌بس در غزه وجود ندارد.

به گزارش مشرق و به نقل از فرانس۲۴، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا درباره شانس برقراری آتش‌بس در غزه، مدعی شد که در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

بایدن در آستانه ترک کاخ سفید به منظور سفر به ایلینوی در جمع خبرنگاران در واکنش به آتش‌بس احتمالی در غزه مدعی شد: نه. امکان نداد.

اظهارات بایدن در حالی است که جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، ساعاتی پیش مدعی شد که اسرائیل با آتش‌بس روزانه به مدت ۴ ساعت در شمال غزه موافقت کرده است تا کمک‌های بشردوستانه وارد این منطقه شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    عذرخواهی از تکرار چند باره ی متن. موضوعه خیلی مهمی یه. امیدوارم مشرق نیوز همراهی کند: - - -صهیونیست ، مثل وهابیت ، توسط انگلستان و برای جانشینی انجام اعمال وحشیانه به جای خود انگلیس تولید شده. لطفاً در مورد وهابیت مطالعه کنید. حتی چندمین فرد مهم در وهابیت ، بعد از هامفری(استاد عبدالوهاب، یک جاسوس انگلیسی) یک فرد انگلیسی دیگست که رئیس توپخانه ی ارتش وهابی های مسلح شده توسط انگلیسیها بوده و نه فردی که وهابیت رو به اسم اون میخونند. ما با گفتن اسلام افراطی با جنایات انگلیسی ها در عراق ، افغانستان و .. که دارن اونها رو به نام اسلام میخونند ، شریک هستیم.
  • ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    این بنده خدا چند دقیقه میآید پای میکروفون راه برگشت گم می‌کنه یادش میره که باید از کجا برگرده اونوقت شما بابت چنین حرفها ازش خورده میگرید ازاین لفازیها زیادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس