حمید درخشان - یحیی گل محمدی

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: بازی با سپاهان سخت است آن هم در اصفهان. به ویژه اینکه در بازی آخر لیگ قهرمانان آسیا توانست حریفش را با ۹ گل شکست بدهد اما فراموش نکنیم پرسپولیس تحت هر شرایطی پرسپولیس است.

سرویس ورزش مشرق – در آستانه برگزاری دیدار حساس هفته دهم بین تیم های اصفهانی سپاهان و تهرانی پرسپولیس بسیاری از اهالی فوتبال منتظر شروع این دیدار حساس در ورزشگاه پرحرف و حدیث نقش جهان هستند.

حمید درخشان بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره این مسابقه اظهار داشت: بازی سختی است آن هم در اصفهان. به ویژه اینکه تیم سپاهان در بازی آخر لیگ قهرمانان آسیا توانست حریفش را با ۹ گل شکست بدهد و از نظر روحی در وضعیت خیلی خوبی است. اما فراموش نکنیم که پرسپولیس تحت هر شرایطی پرسپولیس است.

گل‌محمدی بدون برنامه در این طوفان اسیر می‌شود/ سپاهان ۹ گل زده ولی پرسپولیس همیشه پرسپولیس است

سرمربی اسبق پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و به هیچ عنوان تحت تاثیر چنین مسائلی قرار نمی‌گیرد که مثلاً حریفش در بازی قبل ۹ گل زده و بخواهد با دلهره به میدان برود. اما اگر نتواند شرایط خودش را به شکل بهتر لحاظ کند قطعاً به مشکل می‌خورد. ولی مطمئن باشید اگر بتواند خودش را ترمیم کند قطعاً نتیجه دلخواهش را خواهد گرفت.

گل‌محمدی بدون برنامه در این طوفان اسیر می‌شود/ سپاهان ۹ گل زده ولی پرسپولیس همیشه پرسپولیس است

درخشان درباره بازی‌های سنگین پیش روی پرسپولیس که به ترتیب باید مقابل سپاهان، النصر عربستان، الدحیل قطر و در نهایت با استقلال تهران بازی کند گفت: باید بگویم مسابقات سخت و دشواری پیش روی پرسپولیس است. پرسپولیس اگر نتواند تغییرات درست و حسابی در روند کار تاکتیکی تیمش ایجاد بکند قطعاً به مشکل می‌خورد. البته باید خیلی زود این تغییرات را ایجاد کند وگرنه قطعاً گرفتار خواهد شد.

وی تأکید کرد: گل محمدی به جایی رسیده که باید این تغییرات را انجام بدهد. یحیی قطعاً می‌دانسته که این برنامه‌ها پیش روی تیمش است و باید برای این‌ دیدارها برنامه‌ریزی می‌کرده که اگر نکرده باشد به مشکل می‌خورد.

گل‌محمدی بدون برنامه در این طوفان اسیر می‌شود/ سپاهان ۹ گل زده ولی پرسپولیس همیشه پرسپولیس است

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: قطعاً گل محمدی می‌دانسته در هفته‌های پیش رو تیمش با چه رقبایی بازی خواهد کرد. باید برای هر یک از این حریفان سرسخت برنامه مجزا داشته باشد نه اینکه به محض رسیدن به هر بازی تازه فکر کند که چه کار می‌خواهد انجام بدهد. این روش درست نیست! او حتماً برای مسابقات برنامه خواهند داشت اما اگر نتواند درست آنها را اجرا کند در نهایت نتیجه نخواهند گرفت و نمی‌توانند از این طوفان سخت پیش رو به سلامت عبور کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رحمت ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    5 3
    به امید شکست تیم لنگپولیس در تمامی بازیهای پیش رو
  • ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    2 4
    میخواد سرمربی پرسپولیس بشه. شده سوهان روح گل محمدی.
  • وحید ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    4 3
    تبریک به حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان ایران باز هم پرسپولیسی ها افتخار آفریدند و برزیل را شکست دادند.
  • رضا ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    با آقای درخشان موافقم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و چون سوگلی وزارت ورزش است بجای رده چهادهم در جدول رده بندی لیگ با مهندسی لیگ در رده اول تا سوم جایش داده اند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس