کارگروه نظارت بر قراردادها چهار ایراد گرفت؛ استقلال برای بلانکو هم دفاعیه دارد

کارگروه نظارت بر قراردادهای سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال خواستار ارائه مدارک لازم برای راستی آزمایی درباره چهار ایراد درباره مالیات یامگا و بلانکو، پرداخت پول به هاشمی‌نسب شده است.

به گزارش مشرق، کارگروه نظارت بر قراردادهای سازمان لیگ، پس از بررسی پرونده باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان که منجر به کسر امتیاز و جریمه نقدی برای این دو باشگاه شد، پرونده استقلال را به طور کامل بررسی و آن را به کمیته انضباطی ارجاع داد.

کارگروه مربوطه پس از برررسی پرونده باشگاه استقلال ایرارداتی گرفت که باشگاه استقلال باید از آنها دفاع کند.

بر خلاف شایعات مطرح شده کارگروه مربوطه فقط چهار ایراد از باشگاه استقلال گرفته است که عبارت هستند از :

کارگروه نظارت بر قراردادها چهار ایراد گرفت؛ استقلال برای بلانکو هم دفاع دارد

۱- مالیات کوین یامگا

دفاعیه استقلال : در بند قرارداد یامگا نوشته شده است مبلغ قرارداد او به صورت خالص است اما باشگاه استقلال متممی در این قرارداد اضافه نکرده است که مالیات وی را تقبل کرده است.

طبق قانون، مالیات بر عهده بازیکنان است و آنها موظف هستند قرارداد خود را پرداخت کنند ، اینکه در بند قرارداد یامگا نوشته شده مبلغ وی خالص است بدان معنا نیست که باشگاه استقلال مالیات وی تقبل کرده است، بازیکنان داخلی نیز مبلغ خود را به صورت خالص دریافت می‌کنند.

ماجرایی که باعث شد باشگاه پرسپولیس در پرونده گولیسانی جریمه و با کسر یک امتیازی روبرو شود متفاوت است چرا که باشگاه پرسپولیس در قرارداد گولیسانی نوشته بود مالیات وی را پرداخت می‌کند!

کارگروه نظارت بر قراردادها چهار ایراد گرفت؛ استقلال برای بلانکو هم دفاع دارد

۲- مبلغ قرارداد رضایت‌نامه محمدرضا خالدآبادی

دفاعیه استقلال: خالدآبادی دروازه‌بان استقلال در ابتدای فصل قرارداد پنج ‌ساله‌ای را به امضا رساند و مبلغ رضایت‌نامه وی در مدت پنج سال تقسیط شده است تا چالشی شکل نگیرد!

۳- چرا مهدی هاشمی‌نسب با باشگاه استقلال قرارداد ندارد اما مبلغی به حساب وی واریز شده است؟

دفاعیه استقلال :مهدی هاشمی‌نسب با باشگاه استقلال نه قراردادی دارد و نه کارت بازی وی صادر شده است به همین علت او شامل قانون سقف قرارداد نخواهد شد.

کارگروه نظارت بر قراردادها چهار ایراد گرفت؛ استقلال برای بلانکو هم دفاع دارد

۴- تقبل مالیات بلانکو

دفاعیه استقلال :باشگاه استقلال در بند قرارداد این بازیکن به صورت رسمی نوشته است مالیات وی باید توسط خودش پرداخت خواهد شد و باشگاه استقلال هیچ‌گونه تعهدی نسبت به پرداخت مالیات وی ندارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسیحا ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    2 1
    تو که راست میگی ......
  • ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    4 4
    هرجوری شده میخوان از تاج امتیاز کم کنن تا تیم کثیف حکومتی بیاد صدر جدول
  • ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    5 4
    پرسپولیس صادقانه رو بازی کرده ولی استقلال که تظاهر به رعایت قانون کرده ولی زیرآبی رفته جرمش بخاطر فریبکاری سنگینتر است و باید دوبرابر کسر امتیاز بشه
    • ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      3 2
      پیروزی رو بازی کرده خخخخخخخ چرا از سپاهان 5 امتیاز کم شد از پیروزی فقط 1 امتیاز؟چون پیروزی تیم حکومتیه؟ از کجا اورده هواپیما اختصاصی گرفته؟اره حتما رو صادقانه رو بازی کرده خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس