حماس: دشمن با دروغ کشتار در غزه را طولانی کرده است/ رسانه‌ها افشاگری کنند

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: اشغالگران می خواهند با دروغگویی، مدت زمان کشتار ساکنان غزه را طولانی تر کنند.

به گزارش مشرق، «خلیل الحیه» در گفت وگو با شبکه الجزیره افزود: رژیم اشغالگر می خواهد ملت فلسطین را از سرزمین خود آواره کند ولی ما این توطئه را به شکست می کشانیم.

وی اضافه کرد: با هر ضربه ای که دشمن از مقاومت می خورد، کشتار غیرنظامیان را افزایش می دهد.

الحیه با بیان اینکه اشغالگران با دروغگویی به دنبال فراهم کردن زمینه یک کشتار بزرگ هستند، ادامه داد: درهای بیمارستان ها و مراکز اسکان آوارگان به روی رسانه باز است تا دروغگویی رژیم صهیونیستی را افشا کنند.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت: دولت آمریکا برای جنایت به اشغالگران چراغ سبز نشان داده و دولت آمریکا مسئول همه این جنایت ها است.

الحیه گفت: در آستانه توافق برای مبادله اسیران غیرنظامی و خارجی بودیم که با فریبکاری رژیم صهیونیستی به نقطه صفر بازگشتیم.

در کنار اقدامات جنایت بار رژیم تل آویو در غزه که هر روز ابعاد بیشتری می یابد، حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

در سی و یکمین روز جنگ غزه همچنان نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم تاکید کرده که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی نیز تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس