کد خبر 1542528
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
افزایش جانباختگان حادثه مرگبار لنگرود به ۳۲ تن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار جانباختگان حادثه آتش‌سوزی لنگرود خبر داد و گفت: تاکنون ۳۲ تن از مددجویان این مرکز تخت درمان فوت و بیش از ۱۵ تن دیگر تحت مداوا قرار دارند.

به گزارش‌ مشرق، محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دقایقی قبل از افزایش فوتی‌های ناشی از آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۳۲ نفر در این سانحه جان خود را از دست داده‌اند.

وی با ابراز تأسف و تألم از این سانحه مرگبار و اندوهبار، افزود: کادر درمان برای نجات جان مصدومان این حادثه در لنگرود و رشت پای‌کار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشکیل تیم‌های عملیاتی پاسخ به بحران در رشت و لنگرود خبر داد و گفت: فرایند اعزام و مداوای مصدومان این حادثه همچنان ادامه دارد.

آشوبی با بیان اینکه تیم‌های تخصصی و فوق تخصصی در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت حضور دارند، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی از اورژانس پیش‌بیمارستانی نیز در محل حادثه حضور و پس از اقدامات اولیه، سانحه دیدگان و مصدومان را به مرکز استان، منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۶ تن از این مصدومان در بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود تحت مداوا هستند، گفت: هم‌اکنون ۱۰ تن از این مصدومان در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت تحت مداوا هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 2
    # فتح اسراییل به دست مقاومت و طوفان الاقصی کلید رمز آلود ظهور مهدی موعود ص و س عجل الله ......... # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل
    • فاطمه ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      36 0
      اگر قرار بود با شعار درست بشه الان اوضاع اینجوری نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس