کد خبر 1542497
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
جزئیات آتش‌سوزی مرگبار ترک اعتیادی در لنگرود

در اثر آتش‌سوزی مرگبار در کلیدبر شهرستان لنگرود ۲۷ تن کشته و ۱۶ تن دیگر مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، در پی آتش سوزی یک کمپ ترک اعتیاد در کلیدبر شهرستان لنگرود، ۲۷ نفر فوت و ۱۶ تن از سانحه دیدگان به مراکز بیمارستانی اعزام شدند.

محمدرضا جلالی، فرماندار لنگرود در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در ابتدایی ترین ساعت صبح روز جمعه کمپ ترک اعتیاد که تعدادی از بیماران در آن جهت درمان حضور داشتند دچار حریق شده و متاسفانه تعدادی از افراد حاضر در کمپ فوت کرده و تعدادی نیز مصدوم می شوند.

محمدرضا جلالی با تسلیت درگذشت افراد حاضر در این کمپ به مردم لنگرود بیان کرد: مصدومین بازمانده در این سانحه جهت مداوا به بیمارستان لنگرود و رشت منتقل شده‌اند.

به گفته فرماندار لنگرود، علت وقوع آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد کلیدبر در منطقه کومله از توابع شهرستان لنگرود در دست بررسی است.

در پی این آتش سوزی مرگبار، کمیته بحران در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت با حضور محمد تقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر آموزشی درمانی مرکز تشکیل شده است.

هم‌اکنون تمامی تیم‌های پشتیبان و درمان فراخوان شده و عملیات نجات و درمان مصدومان حادثه آتش‌سوزی در دست اقدام است.

تاکنون ۱۶ تن از مصدومان این سانحه به مراکز درمانی اعزام شده‌اند که ۱۰ نفر از آن‌ها هم‌اکنون در مرکز آموزشی درمانی ولایت و ۶ نفر دیگر نیز در بیمارستان شهید حسین پور بستری هستند.

گفته شده یک نفر از مصدومان این سانحه دلخراش به صورت سرپایی در بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود درمان و ترخیص شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 0
    # فتح اسراییل به دست مقاومت و طوفان الاقصی کلید رمز آلود ظهور مهدی موعود ص و س عجل الله ......... # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس