اردن سفیر خود در اراضی اشغالی را فراخواند

اردن در واکنش به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه سفیر خود در اراضی اشغالی را فراخواند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه اردن اعلام کرد که در راستای بیان موضع اردن در قبال حملات شدید رژیم صهیونیستی به غزه سفیر خود را از اراضی اشغالی فراخوانده است.

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن امروز اعلام کرد که به صورت فوری سفیر این کشور در اراضی اشغالی را فراخوانده است تا موضع اردن در محکومیت حملات شدید رژیم صهیونیستی به غزه که کشتار انسان‌های بی‌گناه و فجایع انسانی بی‌سابقه‌ای را در پی داشته و می‌تواند به گسترش جنگ و تهدید امنیت منطقه و صلح و امنیت جهانی بیانجامد را بیان کند.

الصفدی به اداره ذی‌ربط در وزارت خارجه اردن دستور داد تا به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کند که سفیر خود را که پیش‌تر اردن را ترک کرده بود، به این کشور باز نگرداند.

وزیر خارجه اردن تصریح کرد که بازگشت سفرای دو طرف به توقف حملات اسرائیل به غزه و فاجعه انسانی که ایجاد کرده و پایان‌دادن به اقداماتی که فلسطینیان را از حق خود در دستیابی به غذا، آب، دارو و حق آنها در زندگی ایمن و باثبات در خاک کشور خود محروم می‌کند بستگی دارد.

الصفدی تاکید کرد که اردن به اقدامات خود برای توقف حمله به غزه، ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه و حمایت از غیرنظامیان و منطقه در قبال پیامدها و آثار فاجعه‌آمیز آن بر آینده منطقه و حق فلسطینیان برای بهره بردن از صلح عادلانه و فراگیر بر اساس راه حل دو دولتی ادامه خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    تمام ماجرا زیر سر اردن و مصر است. خدا بکشه سیسی و عبدالله را انشاالله
  • ایران IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    چه عجب یکم دیگه می موند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس