علیرضا بیرانوند - حسین حسینی

در پایان دیدارهای هفته هشتم مسابقات لیگ برتر سنگربان تیم پرسپولیس نیز به آمار قابل توجه دروازه بان استقلال رسید.

سرویس ورزش مشرق - تا پیش از برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان در انزلی، سید حسین حسینی در ۷ مسابقه این فصل موفق شده بود در ۵ دیدار قفل دروازه‌اش را بسته نگه داشته و کلین شیت کند. این در شرایطی بود که حسینی در این زمینه با دروازه بان رقیب سنتی استقلال نیز رقابت تنگاتنگی داشت . چرا که علیرضا بیرانوند هم که بسیاری او و عملکردش در فصل گذشته را ضامن قهرمانی پرسپولیس می دانستند از این حیث پرسپولیس را در شرایط خوبی قرار داده بود. او حتی در دیدار با استقلال تاجیسکتان و در دقیقه ۷ بازی توانست با مهار پنالتی حریف تاجیکی پرسپولیس را در بازی نگه داشته و روحیه حریف را به شدت تضعیف کند.

رقابت تنگاتنگ دو ملی پوش پرسپولیس و استقلال

حسین حسینی گلر ملی پوش تیم استقلال تا اینجا سه گل از تیم‌های سپاهان و هوادار دریافت کرده که از این سه گل یک گل در ریباند پنالتی مقابل سپاهان (توسط رضا اسدی) و یک گل در دیدار با هوادار توسط مدافع خودی (ایمان سلیمی) به ثمر رسیده بود تا از این حیث بهترین آمار را بین دروازه‌بانان لیگ برتری داشته باشد. گل دیگر مصاف با هوادار را هم بازیکن این تیم صائب محبی در جریان مسابقه به حسین حسینی و استقلال زد.

اما علیرضا بیرانوند نیز تا پیش از بازی مقابل ملوان در ۴ مسابقه از مجموع شش بازی قبلی توانسته بود چهار بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد اما پس از کلین شیت در انزلی حالا او هم با تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ملوان از این نظر به شرایط حسینی در تیم استقلال رسید.

رقابت تنگاتنگ دو ملی پوش پرسپولیس و استقلال

نکته جالب اینکه علیرضا بیرانوند هم از مجموع دو گلی که تا اینجا فصل دریافت کرده یک گل را توسط بازیکن خودی - سروش رفیعی - در دیدار مقابل ذوب آهن دریافت کرده است. دیگر گل خورده بیرانوند در بازی مقابل پیکان بود که حامد پاکدل دروازه پرسپولیس را باز کرد.

به نظر می‌رسد همراه با رقابت شانه به شانه استقلال و پرسپولیس در صدر جدول دروازه‌بانان ملی‌پوش این دو تیم نیز رقابت تنگاتنگی دارند. با این تفاوت که در حال حاضر استقلال با سه گل خورده یک گل بیشتر از پرسپولیس دریافت کرده است و از این نظر تیم پرسپولیس با دو گل خورده بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص داده است.

قطعا نتایج دیدارهای هفته نهم این دو تیم مقابل شمس آذر قزوین (حریف استقلال) و صنعت نفت آبادان (حریف پرسپولیس) در این رقابت تأثیر بسزایی دارد.

یادآور می شود؛ تیم های شمس آذر قزوین و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه یازدهم آبان به مصاف هم می روند و تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادن نیز در همان روز و از ساعت ۱۸:۰۰ در استادیوم آزادی به دیدار یکدیگر خواهند رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرسپولیس IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    کیو با علی بیرو مقایسه کردی؟ خجالت نکشیدی؟ بیرو یک آسیا و ایرانه،اون بنده خدا که اول فصل انداختنش بیرون،کسی رو نداشتن دوباره اومد🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس