کد خبر 1540108
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
نقش پررنگ کاپیتان استقلال در رضایت ۷بازیکن برای کسر قرارداد

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال نقش مهمی را در کم کردن قرارداد چند بازیکن ایفا کرد.

به گزارش مشرق، پس از جواد نکونام، تعدادی از بازیکنان استقلال نیز با کم کردن مبلغ قراردادشان برای ثبت قرارداد بازیکنان تازه وارد به تیم مانتد گوستاوو بلانکو به مدیریت این باشگاه کمک کردند.

سرمربی استقلال که پیش از این نیز برای ثبت قرارداد برخی از اعضای تیم از قرارداد خودش کم کرده بود، شب گذشته با قبول کسر ۲.۵ میلیارد دیگر از قراردادش به رعایت سقف بودجه برای ثبت قراردادهای باقی مانده کمک کرد.

پس از این اتفاق، تعداد دیگری از بازیکنان استقلال مانند روزبه چشمی، صالح حردانی، پیمان بابایی، آرمین سهرابیان، ارسلان مطهری، جعفر سلمانی و ایمان سلیمی نیز در تصمیمی گروهی، حاضر به کسر مبلغی از قراردادهایشان شدند تا مدیریت باشگاه بتواند قرارداد بازیکنانی مانند گوستاوو بلانکو را در سازمان لیگ بدون عبور از سقف بودجه تعیین شده، ثبت کند.

در این بین سیدحسین حسینی که در ابتدای فصل جاری حاضر شده بود با مبلغی بسیار پایین‌تر از قرارداد قبلی، قرارداد فصل جدید را امضا کند، نقش پررنگی در راضی کردن دیگر هم‌تیمی‌هایش داشت.

یکی از عوامل تاثیر گذار در این ماجرا، صحبت‌های حسینی به عنوان کاپیتان تیم با بازیکنان بود که پس از اقدام سرمربی، کمک بزرگی به بیشتر شدن فضای سقف بودجه باشگاه برای ثبت قرارداد بلانکو و چند عضو دیگر تیم استقلال کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهرام IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    1 1
    کم کردن قرار داد ؟خخخخ😂
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    آره یارو ازیه میلیون نمیگذره اون وقت میلیاردی کم کنه کم چرت و پرت بگید.
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    از اونور فقط قرارداد ۴ تا از بازیکنای پیروزی اندازه کل بازیکنای استقلاله ولی اونا چون حکومتی هستن قوانین واسه اونا نیست
  • ناشناس IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    اولا اقا شهرام به خودت بخند ارزش استقلال با اینکارا بیشترمیشه شیرمادرتون حلالتون که قراردادتون روکم کردید خدابیشترازاینها بهتون بده آقای حسینی خداوندنگهدارت باشه آقای نکونام خداوند حافظ وپشتیبانت باشه حالا شدید استقلالیهای دهه ی شصت وقبلتر که بخاطر پیراهن با ارزش استقلال بازی کردن خیلیهادوست دارند استقلال با بدهیهای زیادی که براش درست کردن منحل بشه شماها بزرگی کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس