انهدام یک نفربر صهیونیستی در مرز غزه

منابع رسانه‌ای از ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی و تانک های آن در پیشروی به داخل نوار غزه و انهدام یک نفربر آنها توسط رزمندگان مقاومت خبر دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای مقاومت فلسطین امروز یک نفربر ارتش رژیم صهیونسیتی را در اطراف محله الزیتون در نوار غزه منهدم کردند.

پیش از این گردان‌های عزالدین القسام از انهدام یک تانک رژیم صهیونسیتی در مرز نوار غزه خبر داده بود.

در همین راستا، یک فرمانده میدانی گردان‌های القسام گفت: در نتیجه مقاومت شدید رزمندگان، تانک های رژیم اشغالگر در پیشروی ناکام ماندند.

وی گفت: چندین خودروی اسرائیلی را منفجر کردیم و رزمندگان ما در چند محور با نیروهای اشغالگر درگیر هستند.

در همین حال، گردان‌های القدس نیز اعلام کرد: در حال حاضر در منطقه «الکرامه» در غرب غزه درگیر هستیم و تایید می‌کنیم که شماری از نظامیان دشمن کشته و زخمی شده‌اند.

درحالی که ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران و جنایات خود و قتل عام کودکان و زنان در نوار غزه همچنان ادامه می دهد، سران نظامی و سیاسی این رژیم امروز به تلفات خود در نبرد زمینی با مقاومت فلسطین و بهای سنگین آن اذعان و آن را دردناک توصیف کرده اند.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی و بمباران مناطق مختلف نوار غزه بویژه شهر غزه و اطراف بیمارستان شفا در این شهر برای بیست و ششمین روز متوالی ادامه دارد و بر شمار شهدا و زخمی ها افزوده شده است. ارتش رژیم صهیونیستی امروز اذعان کرد که بیش از ۱۱ هزار مورد جنایت در غزه مرتکب شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • غیرت مسلمان IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    باسلام،عرض شودخطاب به بعضی از جوانان امروزی که بدون تعارف،حقیقتاِ،انصافاًو صادقانه بجای اطاعت فرمانبری و پیروی ازاوامرودستورات پروردگار عالمیان مطابق باآیات قرآن عظیم هدایتگر ،ازدروغها،حربه ها،نیرنگها،نفاق و آشوب طلبی سران استعمارگرواستثمارگرغربی به سردمداری شیطان بزرگ امریکا،اطاعت و پیروی مینمایند،که جنایات وحشیانه و خارج ازوصفشان درتاریخ واکنون درفلسطین مظلوم و مردمان بی دفاع غزه آشکاراخودنمایی میکند این جماعت همانند آن غافلان وجاهلانی که درطول تاریخ ایران زمین در همراهی باشاهان و مقامات خائن دنیاپرست،همواره باری تحقیرآمیزبرروی دوش مدافعان وفدائیان خداوندیکتا،دین‌خدا،ایران وایرانیان بوده و هستند.گویی زرق وبرق فسق وفساد،ابتذال وهرزگی،برهنگی وشهوت رانی،بی ایمانی،بی حیایی،بی غیرتی وبی شرفی غرب وفرهنگ غرب در قاموس خائنانه وجاهلانه ایشان ارجح و مهم است وخداوندومقدسات الهی ،دستورالعملی برای دفاع غیرنظامیان و مسلمانان هیچ اهمیتی ندارد به قول هموطنی که میگفت ازجماعتی که قرآن خداوند،مراجعینی خانه خدا،حسینیه ها،و...وتاحتی فدائیان ایران زمین که مدافع جان ومال و ناموس خود این خائنین بی حیا وشیطان صفت هستندراهم به آتش میکشندوشبهابه شهوترانی ولهو ولعب میپردازندوهنگامیکه با آنان ازایمان،آخرت،قبر،عذاب،قیامت وبهشت جهنم خدامیگویی درنهایت بی شرمی وبی ایمانی به تمسخرت میگیرند،توقع دفاع از ناموس این خاک و مسلمانان راداری؟!درخودگفتم وای بر احوال ایشان و عجب ازاین عجایب آخراازمانی،یعنی اینهایی ترسی ازخداوندقهارومنتقم وحتی آخرت خود هم ندارند؟!امیدوارم که اشتباه باشه و همه ماباتوبه حقیقی و جبران مافات،موردعفو و رحمت الهی قرار بگیریم، آخرت و عاقبت خداپسندانه ای شامل حالمان شود.انشاء الله.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 2
    نه آمریکا و نه ایران حق ندارند دامنه جنگ غزه وفلسطین را به بیرون از غزه وفلسطین بکشانند. میدان جهاد با یهود غاصب فقط جغرافیای غزه وفلسطین است و دشمن همان یهود غاصب در فلسطین است نه پایگاه‌های آمریکا ونه پایگاه‌های ایران .
    • چشم عباس آقا IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      جک جدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس