وزیر ارشاد: جشنواره بین‌المللی فیلم خزر به‌زودی برگزار می‌‎شود

وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: کاروانی از همکاران رسانه ای به مرز اردن رفتند، بخشی هم دیروز به لبنان رفتند. برنامه‌های فشرده ای دارند تا بتوانند فضای مظلومیت را منعکس کنند.

به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: کاروانی از همکاران رسانه ای به مرز اردن رفتند، بخشی هم دیروز به لبنان رفتند. برنامه‌های فشرده ای دارند تا بتوانند فضای مظلومیت را منعکس کنند.

وی افزود: بخشی هم با کشتی کمک های انسان دوستانه به غزه عازم خواهند شد.

وزیر ارشاد گفت: آنچه هفته گذشته در رابطه با بیانیه سینماگران رخ داد نمونه یک شیطنت رسانه‌ای بود. توصیه می‌کنم بیانیه‌نویس‌های سیاسی با معیشت سینماگرها وارد دعوا نشوند.

وی افزود: این جوسازی‌های نادرست و کذب برای این صورت می‌گیرد که درخشش سینمای ایران گرفته شود. چرا ناراحت هستند از اینکه اقتصاد سینما فعال است و اهالیِ سینما پررونق‌ترین دورۀ خودشان را تجربه می‌کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: مدیر مربوط با در سازمان سینمایی اعلام کرده بود که فیلم هایی که عواملی از آنها دچار مشکلاتی هستند که نمی توانند در برخی فعالیت های عادی حضور نداشته باشند ما نمایش آن فیلم ها را منوط به این ممنوعیت نکردیم

وی ادامه داد: فیلم های متعددی به نمایش درآمده که عوامل آنها مشکل داشتند که اگر در گذشته بود آن فیلم نباید نمایش داده شود. 

گفتنی است در روزهای گذشته برخی بازیگران مطرح زن سینما به‌دلیل کشف حجاب ممنوع‌الکار شده بودند که کانون کارگردانان سینمای ایران و شورای‌عالی تهیه‌کنندگان سینما بیانیۀ مشترکی را در حمایت از آنها منتشر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    تمام هنرمندانی که در اغتشاشات آب به آسیاب دشمن ریختن و باعث شهادت نیروهای انقلابی و ارزشمند کشور شدن برای ادامه کار باید از عملکرد خود ابراز پشیمانی کنن و با عذرخواهی از ساحت مقدس خانواده شهدا فعالیت خود را ادامه دهند ، یک بام و دو هوای منافق گونه آخر و عاقبت خوشی نداره
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 3
    دوربین خبرنگاران جنگی از هر سلاحی مخرب ترست، برای رساندن پیام مظلومان غزه کوتاهی نکنید
  • ایران IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    خدا پشت و پناهتان باشد
  • حسن IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 0
    وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی که خود یکی از دستگاههای پاسخگو در مورد دفاع از حجاب است چه برخوردی بل هنرمندان وسینما گران هنجار شکن کرده؟ اینها پسش خداوند محکوم اند.
  • محسن IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    با سلام اگه بهتون بر نمیخوره این دوربینا رو برا مردم فقیر سیستان و کردستان و... هم بفرستید
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    جهان اسلام متحد نیست- اگر بودن یک تهدید نفتی چندکشور عربی اسلامی باهمراهی ظاهری روسیه و چین در ابتدای سرمای الان ،قطعا جهان پیش خواست مردم غزه و فلسطین زانو میزند- وای بر دولتهای عربی و اسلامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس