خالد القدومی: بدون مبادله کامل ۷ هزار اسیر فلسطینی جنگ را متوقف نمی‌کنیم

نماینده جنبس حماس در ایران با بیان اینکه طوفان الأقصی منتهی به پیروزی فلسطین خواهد شد، تاکید کرد که بدون مبادله کامل ۷ هزار اسیر فلسطینی جنگ را متوقف نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران عصر یکشنبه در تجمع شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی(شریان) با عنوان «غزه مظلوم» در مسجد فلسطین گفت: امروز بیست و دومین روز از طوفان الأقصی، است و از نظر مقاومت اسراییل شکست خورده است. اگر چه صهیونیست‌ها بیمارستان و مساجد و کلیساها را تخریب کردند ولی مقاومت ققنوس وار همچنان در حال فعالیت است.

وی افزود: دشمن با این گمان که با ورود به غزه، حملات زمینی آغاز کنند، فکر می کردند خبری از نیروهای مقاومت نیست در حالی که آنها پشت سرشان بوده‌اند و با موتورسیکلت از تونل‌ها خارج شده اند و با خمپاره خودروهای رژیم را تخریب کردند و سربازان صهیونیست را به هلاکت رساندند.

نماینده جنبش حماس با طرح این پرسش که امت اسلامی چه کار می‌کنند و مردم عرب کجا هستند، گفت: تا به دیروز چند کامیون حامل کمک‌های انسان دوستانه پشت مرزهای رفح منتظر مانده‌اند در حالی که نیاز مصرف مردم غزه روزانه ۵۰۰ کامیون است یعنی اگر ۱۵ هزار کامیون هم تا الان وارد غزه شود باز هم کافی نیست.

القدومی گفت: حکام کشورهای مسلمان و عربی کجا هستند؟ همه هم نفت دارند! ما ۲ میلیارد مسلمانیم و ۴۵۰ میلیون عرب هستند در حالی که جمعیت آمریکا ۳۵۰ میلیون نفر است! آیا نمی‌توانیم با آمریکا مقابله کنیم؟ اما امروز مقاومت تهدید جدی برای رژیم صهیونیستی و همراهان آن است. صهیونیست‌ها ۷۵ سال است علیه کشور و مردم و کودکان ما می‌جنگند.

وی افزود: صهیونیستها می‌گویند گزارش‌های امنیتی از آمادگی حماس برای جنگ بی اطلاع بودند و به قول سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی شکست درونی ترمیم ناپذیری خورده‌اند.

القدومی بیان کرد: سازمان ملل دارد چه می کند؟ آقای گوترش بعد از ده‌ها سال قلبش به دلیل جنایات اسراییل علیه مردم ما شکسته است. دبیرکل سازمان ملل باید استعفا دهد اما پشت سر آن آمریکا ایستاده است. آمریکا تاکنون ۴۶ قطعنامه علیه اسراییل را وتو کرده است. بایدن قبل از نتیانیاهو متوجه شکست اسراییل شده و به همین دلیل در جنگ حضور یافت برخی کشورها می‌گویند ما با اسراییل هستیم اما ما می‌گوییم ما با خدا هستیم ما لشکر رسول الله هستیم.

نماینده جنبش حماس در ایران افزود: شهرک نشینان صهیونیستی که ۳۰۰ هزار نظامی و پشتیبان ارتش اسراییل‌اند، بر فرض که غیر نظامی هم باشند اما در شهرک‌های غیر قانونی حضور دارند. بایدن و اوباما هم می‌گویند شهرک‌های صهیونیستی غیرقانونی هستند اما آنها کشورهای غربی حامی رژیم کودک کش هستند. ما طوفان الاقصی را تا پیروزی کامل و آزادی ۷ هزار اسیرمان متوقف نمی‌کنیم. بیش از ۱۵۰۰ اسیر فلسطینی در اسارت هستند و نمی‌دانند به چه جرمی در زندانند برخی احکام اسرای ما ۳۶۰ سال زندان است و هیچ امیدی به آزادی آنها جز با تبادل نیست.

وی ادامه داد: ما نیازی به ارتش‌های عربی نداریم گذرگاه‌ها و مرزها را باز کنید اجازه دهید تا ملت‌های عربی و اسلامی و آزادی خواهان دنیا و حامیان ملت فلسطین وارد شوند خودشان می‌دانند چه کار کنند بدون مبادله کامل ۷ هزار اسیر فلسطینی جنگ را متوقف نمی‌کنیم.

القدومی تصریح کرد: طوفان الأقصی منتهی به پیروزی فلسطین خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    اول یه رفراندم بین مردم غزه بذارید ببینیم چند درصدشون میخوان شما بهشون حکومت کنین بعد بیان بگین جهان اسلام همشون با شما باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس