کد خبر 1541005
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
باران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان وزش باد شدید و رگبار باران در نیمه غربی و کاهش محسوس دما از سه‌شنبه (۹ آبان‌ماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران تا روز دوشنبه (۸ آبان) با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری و در نواحی پرتردد شهری همراه با غبار محلی و افزایش نسبی آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر دوشنبه با بروز ناپایداری جوی در بیشتر نواحی افزایش ابر، در مناطق غربی وزش باد شدید و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۹ تا ۱۱ آبان) در سطح استان به‌ویژه نیمه‌ غربی و ارتفاعات گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است.

روز سه‌شنبه ( ۹ آبان) کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۸ آبان) کمی ابری و غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه ( ۹ آبان) نیمه‌ابری تا ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد، خنک ‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس