حزب‌الله لبنان، امروز ویدئویی از هدف قراردادن دقیق پایگاه اسرائیلی «العباد» در منطقه مرزی فلسطین اشغالی در روز گذشته، منتشر کرد.

به گزارش مشرق، رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان، امروز (یکشنبه، ۲۹ اکتبر)، با انتشار ویدئویی از هدف قرار دادن پایگاه صهیونیستی «العباد» واقع در منطقه مرزی فلسطین اشغالی در روز شنبه (۲۸ اکتبر) خبر دادند.

روز گذشته، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای از هدف قرار دادن این پایگاه اسرائیلی در نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان با موشک‌های ضد زرهی خبر داد و اعلام کرد: «رزمندگان ما در ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر امروز، پایگاه العباد را با موشک‌ها و سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و بخشی از تجهیزات اساسی فنی آن را نابود کردند».

این نخستین بار نیست که حزب‌الله لبنان، پایگاه العباد را هدف حمله موشکی قرار می‌دهد. روز گذشته نیز پس از این بیانیه، یک بیانیه دیگر منتشر و اعلام کرد که پایگاه «ریشا» و نقطه «الجرداح» را با گلوله‌های توپخانه و سلاح‌های مناسب دیگر هدف قرار داده است.

در مقابل، رژیم صهیونیستی نیز شهرک‌های مرکبا، حولا، مجدلزون و رامیه در جنوب لبنان را هدف قرار داد و موجب به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در مرکز نیروهای یونیفل به در الناقوره شد.

طی روزهای اخیر، همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ادامه عملیات طوفان الاقصی علیه اشغالگران در فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بارها مناطق مختلف در جنوب لبنان را هدف قرار دادند و حزب‌الله لبنان نیز شماری از مقرها و پایگاه‌های نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • adrian DE ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    خدایی این چه مدل موشکیه. ار پی جی!!! یه چیزی بزنید دکل بیفته. این ترقه بازیا چیه
  • حسین ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    سلام ، چه قدرت انفجار بالایی دارن این راکت ها دکل رو آورد پایین
  • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    هه اسرائیل داره کودک کشی میکنه برادران ما در حزب الله داران دکل میران این چند ماه ،گیر دادن به دکل ،حیف،برین شهر های مهم اسرائیل رو بزنین،نه دکل .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس