بلینگهام: عاشق کامبک زدن هستم/ با خودم گفتم امروز روز من است

مهاجم انگلیسی رئال مادرید و ستاره این تیم در ال‌کلاسیکو گفت: عاشق کامبک زدن و بازگشت هستم.

به گزارش مشرق، ستاره رئال در ال‌کلاسیوکوی دیشب، جود بلینگام بود، ستاره انگلیسی رئال که با زدن ۲ گل نقش اول را در برد دو بر یک مادریدی‌ها در بازی برابر بارسلونا داشت.

بلینگام پس از این مسابقه در مصاحبه با تلویزیون باشگاه رئال مادرید گفت: روز خوبی بود، نه خودم و نه تیم در بهترین حالت خود نبودیم، اما به بازی ادامه دادیم و کم کم شروع به تحت فشارگذاشتن بارسا در خط دفاع و هافبک کردیم و سپس پاداش خود را گرفتیم. ما شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم و سه امتیاز را گرفتیم.

مهاجم انگلیسی رئال درباره اینکه تیمش با گل‌های او بازی یک بر صفر باخته را پیروز شد، اظهار داشت: این یک بازگشت دیگر بود و من کامبک زدن را دوست دارم. برای قلب تحمل چنین مسابقاتی که نتیجه بر می‌گردد سخت است اما ما تمام تلاش خود را کردیم و تسلیم نشدیم و من بسیار خوشحالم.

بلینگام درباره گل اول تساوی رئال برابر بارسا با یک شوت از پشت محوطه جریمه به ثمررساند، تاکید کرد: توپ را پشت محوطه جریمه گرفتم. چند هفته است که می‌گویم باید از بیرون محوطه هم برای گلزنی تلاش کنم. شاید حریفان از من انتظار داشته باشند که وارد محوطه شوم یا با هم تیمی یک و دو کنم اما می‌خواستم آن‌ها را با ضربه‌ای از بیرون محوطه جریمه غافلگیر کنم.

وی درباره اینکه ۱۳ گل برای رئال در ۱۳ مسابقه رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است، تصریح کرد: در حال حاضر همه چیز برای من خوب پیش می‌رود. به خوبی برای بازی‌ها آماده می شوم، خوب شروع می‌کنم و از هم تیمی‌ها و مربیانم یاد می‌گیرم. فقط می‌خواهم پیشرفت کنم و به تیم کمک کنم تا پیروز شود. به لطف ویژگی‌هایم می‌توانم کمک کنم و می‌خواهم به این کار ادامه دهم.

بلینگام درباره تجربه اولین ال‌کلاسیکو هم یادآور شد: پس از بازی با خانواده‌ام صحبت کردم، آنجا سروصدای زیادی بود و خوشحال بودند. به آنها گفتم که قبل از بازی هیجان‌زده بودم. کلاسیکوهای زیادی را با خانواده‌ام از روی مبل تماشا کرده بودم و به آنها گفته بودم که امروز، این بازی من است. دست اول بازی کن و کاری عالی انجام بده. من این کار را انجام داده‌ام و بسیار خوشحالم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    حالادیگه دوتاگل زدی نمیخواداینقدرقمپوز درکنی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس