ژاوی: بارسا سزاوار پیروزی بود ولی در انتها رئال برد!

سرمربی بارسلونا گفت: بارسلونا در این بازی سزاوار پیروزی بودیم ولی وقتی شما مقابل رئال از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنید، شکست می‌خورید.

به گزارش مشرق، ژاوی هرناندز در نشست خبری پس از بازی بارسلونا مقابل رئال مادرید گفت: ما ۵-۶ موقعیت گلزنی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم در حالی که رئال مادرید از ۲.۵ فرصت خود ۲ گل به ثمر رساند.

وی ادامه داد: صادقانه بخواهم بگویم، بارسلونا در این بازی سزاوار پیروزی بودیم ولی وقتی شما مقابل رئال از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنید، در نهایت این اتفاق رخ می‌دهد و شما بازی را واگذار می‌کنید.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: ما به خاطر داور نباختیم. ما باختیم چون موثر بازی نکردیم.

ژاوی تصریح کرد: حتی اگر مساوی هم می‌کردیم، این نتیجه منعکس کننده تمام چیزی که در زمین اتفاق افتاد، نبود. ما بهتر بودیم و طوری بازی کردیم که باید برنده می‌شدیم ولی در نهایت باختیم. یک نتیجه بد گرفتیم در حالی که خوب بازی کردیم. هضم این نتیجه برایم سخت است ولی با این حال، مسابقات ادامه دارد و هیچ چیز تمام نشده و هدف ما قهرمانی در لالیگاست.

سرمربی بارسلونا به تمجید از وینیسیوس نیز پرداخت و در ادامه گفت:در واقع رئال چند موقعیت کوچک روی دروازه ما خلق کرد. یک شوت از راه دور و یک بازپس‌گیری توپ از یک سانتر. فکر می‌کنم ما بدشانس بودیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    گل اول دقیقا مقصر دروازه بان بود که یاد سیدحسین انداخت منو بابا توپ کجاست دست تو کجا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس