نخست وزیر فلسطین: رخدادهای غزه، مقدمه‌ای بر عملیات زمینی اسرائیل است

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه حوادث کنونی غزه، برای آماده شدن جهت عملیات زمینی است، گفت هزاران شهید از چند روز پیش تا کنون، در زیر آوارها قرار دارند.

به گزارش مشرق، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، شامگاه امروز (جمعه) خبر داد قطعی اینترنت، خطوط تلفن و آب در غزه با هدفی جز کشتار ملت فلسطین صورت نگرفته است.

اشتیه با بیان اینکه حوادث کنونی غزه برای آماده شدن جهت عملیات زمینی است، گفت: هزاران شهید از چند روز پیش تا کنون، در زیر آوارها قرار دارند.

منابع خبری دقایقی پیش از حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند، به نحوی که شبکه رادیویی ارتش رژیم صهیونیستی، حملات جنگنده‌های این رژیم را بی‌سابقه توصیف کرد.

در واکنش به این حملات، نیروهای مقاومت نیز مناطق زیادی را در عمق فلسطین اشغالی هدف حملات راکتی قرار دادند. صهیونیست‌ها خبر دادند در پی این حملات، آژیرهای خطر در تل‌آویو، عسقلان، زیکیم، الرمله و چند شهرک اسرائیلی به صدا درآمده است.

به دنبال حملات صهیونیست‌ها، شرکت مخابرات فلسطین خبر داد اینترنت و تمامی خدمات ارتباطی با نوار غزه به صورت کامل قطع شده و صهیونیست‌ها تمامی مسیرهایی را که غزه به جهان وصل می‌شد، قطع کرده‌اند.

اشتیه با بیان اینکه جهان آزاد باید صدای خود را علیه رژیم صهیونیستی و تجاوز علیه ملت فلسطین بالا ببرد، خاطر نشان کرد: در خصوص تعداد شهدا، هیچ جای شکی وجود ندارد. ما لیست‌های آنان را نیز منتشر کرده‌ایم.

در حال حاضر رژیم صهیونیستی به صورت بی‌سابقه‌ای در حال بمباران غزه است. روزنامه صهیونیستی معاریو هم خبر داد که کشتیهای جنگی اسرائیلی هم در حال بمباران غزه هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    😔😔😔😔 بمیرم برای کودکان بیگناه خدا لعنتتون کنه که دارید ظلم میکنید . خدایا عجب صبری داری یه کاری بکن خدایا😔

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس