سامره: پرسپولیس قانون را دور زد و جریمه شد / داوران مانند تیم‌های دیگر برای ما داوری کنند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها قانون را دور زدند و محکوم شدند، حالا برای اینکه ذهن‌ها را به جای دیگری ببرند شاید دو تیم خیالی پیدا و شکایت کنند.

به گزارش مشرق، علی سامره سرپرست تیم فوتبال استقلال بعد از برتری این تیم مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال اظهار داشت: این کار فرار رو به جلو است و کاری غیر از این ندارند. آن‌ها قانون را دور زدند و محکوم شدند حالا برای اینکه ذهن‌ها را به جای دیگری ببرند شاید دو تیم خیالی پیدا و شکایت کنند!

وی در مورد اظهارات حسن روشن، پیشکسوت استقلال علیه او تصریح کرد: به قطار در حال حرکت و پیشرفت سنگ می‌زنند. این چیزها طبیعی است ولی در استقلال خودی‌ها هم می‌زنند. برای اینکه باشگاه دچار حواشی نشود، وارد بحث نمی‌شوم. یکبار وارد شدیم و حکم گرفتیم. احترام ایشان واجب و صاحب اختیار است که هر حرفی بزند.

سامره در رابطه با استقبال خوب هواداران از بازی با آلومینیوم خاطرنشان کرد: بسیار از آن‌ها تشکر می‌کنیم. انرژی خاصی هم به تیم می‌دهند و هم به شما رسانه‌ها که از دیدن شور و هیجان هواداران لذت می‌برید.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم داور برای گرفتن ۱۰ دقیقه وقت اضافه درست بود یا نه، گفت: بی‌انصافی کردند و حتی اگر دو، سه دقیقه درگیری و چند تعویض انجام شده باشد، نهایت ۵ دقیقه وقت اضافه لحاظ می‌شد. داوران مانند تیم‌های دیگر برای ما داوری کنند، می‌خواستند دست به دست هم دهند تا این بازی هم دربیاید!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    تو چی میگی آویزون؟؟ واسه اینکه از کیسه اخراجش نکنند باید ی چیزی بگه دیگه
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    به خاطر ندادن مالیات یک بازیکن که تازه باید خودش می داد جریمه شد آنهم با وجود رعایت سقف بعد تیمی که 10 تا بازیکن مازاد گرفته با لابی گری و مالیات نصفشون رو هم نداده و هنوزم داره میگیره جریمه نشده! سیرک جالبیه
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    سال قبل به خاطر نبود سقف قرار داد استقلال 200 میلیارد بیشتر از پرسپولیس هزینه کرد 500 میلیارد امسال هم این سقف رو گذاشتن که ترمز پرسپولیس و سپاهان و..رو بکشن سال دیگه هم سقف رو بر می دارن به ریش کل لیگ می خندن!..
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    دقیقا داور نهایت تلاششو کرد استقلال نتوته بازیو ببره.اول استقلالو ده نفره کرد بعد هم کلی وقت اضافه گرفت تا با یک یار کمتر نتونه دفاع کنه و گل بخوره حالا بماند اول بازی اون پنالتی واضح رو برای استقلال نگرفت و وقتی بازیکن آلومینیوم به مرادمتد فن کشتی ۷ امتیازی زد به مرادمند کارت زرد داد
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    ذات تیم کیسه همینه. ببره میگه حقمون بود. ببازه میگه اشتباه داوری. شماها اگر مطمئنید که در حقتون ناداوری میشه، پس چرا بازی میکنید؟ خودتون رو بکشید، بالا بیائید و پائین بیائید، سرورتون پرسپولیس هستش. تلخه، ولی حقیقته. حالا باز سر داوری غر بزنید.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    کیسه کشا چقدر دیده و پررو هستن
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    چقدر ساده اید اونها به ظاهر رقم قراردادها را کاهش میدند بعد بعوص مبالغ کسر شده بصورت پنهانی با دادن سکه طلا، خورو و غیره که جایی ثبت نمیشه آنرا جبران می کنند!!! اینقدر ساده لوح نباشید آخه کی بیاد یه دفعه بگه من چند میلیارد تومان پولمو می بخشم.
  • پیام IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    کل داوری ها به نفع این تیم کیسه است تازه زبونشون هم درازه
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    اگر می خواهید قهرمان شوید باید مثل فرهاد مجیدی خرج کنید فرهاو مجیدی همه جوره خرج کرد تا قهرپان شد جهت اطلاع !!!!!!!
  • مسیحا IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    میخواد با حاشیه سازی برای رقبا مثلا جنگ روانی راه بندازه این زرنگ بازی های شما رو سپاهان نخ نما کرد به طرق دیگه برو برو عمو جون نون و ماستتو سق بزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس