کد خبر 1540449
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
رجائیان: همیشه در آزادی محکوم به باخت هستیم/ استقلالی‌ها وقت‌های تلف‌شده را هم تلف کردند!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم‌ اراک، گفت: تا زمانیکه فوتبال عادلانه‌ای نداشته باشیم و بی‌دلیل‌ تیم‌های خودمان را بزرگ جلوه بدهیم، در آسیا می‌بازیم. 

به گزارش مشرق، محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم‌ اراک جمعه شب پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: به تیمم‌ افتخار می‌کنم. در ۱۰ دقیقه‌ای که داور وقت اضافه اعلام کرد، بازیکنان استقلال هشت دقیقه را تلف کردند!

وی گفت: روی گلی که ما دریافت کردیم، اصلا کرنری در کار نبود. داور ضربه دروازه‌ اعلام کرد و دوباره نظرش‌ عوض شد. ما در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس محکوم به باخت هستیم. اینگونه‌ کار کردن سخت است، باید بدانیم در آسیا دیگر اینگونه داوری‌ها وجود ندارد.

رجائیان اضافه کرد: شاید اگر من هم داور بودم با این فشار تماشاگران، اشتباهات بدی‌تری‌ انجام می‌دادم. بازیکن استقلال در زمین اسپک‌ زد اما داور به او اخطار نداد!

مدیرعامل‌ الومینیوم افزود: بهتر است فوتبال ما جوانمردانه‌تر باشد و اگر می‌خواهیم‌ تیم‌های قوی‌تری‌ در آسیا داشته باشیم باید شرایط عادلانه باشد. نباید تیم‌های خودمان را بی‌دلیل‌ بزرگ جلوه بدهیم و بعد در آسیا ببازیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس