بازی کلش رویال که از یک سبک استراتژیک برخوردار است، یک بازی ویدیویی رایگان بسیار جالب است. تفاوت‌های بازی کلش رویال با بازی کلش آف کلنز ‏Clash Of Clans، در نوع حمله و دفاع است. این بازی به شکل کارتی است؛ یعنی شما فقط 8 کارت را از بین مجموع کارت‏ها می‏توانید انتخاب کنید و به نبرد با دشمن خود بروید. پس باید کارت‌هایی را انتخاب کنید، که همزمان هم بتوانید حمله کنید و هم از برج های خود دفاع کنید، و با غلبه بر حریفتان پاداش دریافت کنید. برای اطلاع از ترفندها و نکات مهم در بازی و همچنین آشنایی با محیط این بازی هیجان انگیز حتما به صفحه خرید جم کلش رویال در وبسایت اوریکس گیم مراجعه کنید. این یک بازی آنلاین است و فقط زمانی که دسترسی به اینترنت داشته باشید، بازی برایتان بازی می‌شود. دانلود و نصب بازی کلش رویال کاملا رایگان است ولی برای پیشرفت در بازی و افزایش سرعت رشد بازی و ارتقاها، امکان خرید درون برنامه ای برخی از آیتم‏ها به بازی اضافه شده است. مهمترین منبع در بازی کلش رویال الماس یا همان جم کلش رویال است. با خرید جم کلش رویال می‌توانید صندوقچه‌هایی که پس از هر نبرد به شما داده می‌شود را در زمان بسیار کمتری باز کنید. سعی کنید جم کلش رویال را از مراجع و سایت‏های معتبری همچون فروشگاه ORIXGAME تهیه کنید.

آنچه در ادامه با ما می‏خوانید:

  • خرید جم کلش رویال از اوریکس‏گیم و کاربردهای آن
  • خرید رویال پس کلش رویال با قیمت استثنایی در فروشگاه اوریکس‏گیم
  • ساخت کلن در بازی کلش رویال
  • فروشگاه معتبر برای خرید جم کلش رویال

خرید رویال پس کلش رویال و واریز در 3 دقیقه فقط در اوریکس گیم

خرید جم کلش رویال از اوریکس‏گیم و کاربردهای آن

در کنار رایگان بودن بازی کلش رویال، برای دسترسی به یک سری آیتم‏ها و امکانات ویژه در این بازی، نیاز به خرید جم کلش رویال دارید. در کل جم کلش رویال یک میانبر قوی است که باعث می‏شود بازی را به نحو احسن جلو ببرید. با جم کلش رویال می‏توانید در خرید کارت‏ها و یا ارتقاء آن‏ها به سطح بالاتر، پیش رو باشید. خرید جم کلش رویال در فروشگاه اوریکس‏گیم تنها با آیدی و نام بازی شما و با قیمت ارزان و ارسال فوری (کمتر از 3 دقیقه) صورت می‏گیرد. طرفداران بازی کلش آف کلنز، می‏توانید خرید جم کلش آف کلنز را از این فروشگاه با قیمت ارزان خریداری کنید. همچنین خرید جم هی‏ دی برای دوستداران بازی هی‏دی بسیار مقرون به صرفه است، و اگر بازی جذاب براول استارز را انتخاب کردید، خرید جم براول استارز با قیمت ارزان و ارسال فوری می‏تواند شما را شگفت زده کند.

کاربردهای جم کلش رویال در بالا بردن سرعت لول نیروهای شما عبارت است از:

  1. باز کردن سریع تر صندوق ها
  2. شرکت در تورنومنت ها با خرید جم کلش رویال
  3. تبدیل جم کلش رویال به سکه بازی
  4. تغییر نام بازیکن

خرید رویال پس کلش رویال و واریز در 3 دقیقه فقط در اوریکس گیم

خرید رویال پس کلش رویال (Royal Pass ) با قیمت استثنایی در فروشگاه اوریکس‏گیم

یکی از اشتراک‏های محبوب و پر طرفدار در بازی کلش رویال، خرید بلیت طلایی کلش رویال می‌باشدکه اکثرا با نام Royal Pass می‏شناسند. با خرید این اشتراک فوق العاده که اوایل هر ماه میلادی ارائه می‏شود، با هر بار پیروزی در چلنج‏ها و ماموریت‏ها، مقدار بیشتری سکه و صندوق و کلی جوایز ارزشمند دیگر دریافت خواهید کرد که در حالت عادی در دسترس نیست و از طرفی امکان دسترسی به بتل پس کلش رویال نیز برای شما باز خواهد شد. برای خرید رویال پس کلش رویال حتما یه صفحه خرید این آیتم در فروشگاه اوریکس‏گیم سر بزنید و با کمترین قیمت و سریعترین زمان واریز (کمتر از 3 دقیقه) آن را در اکانت خود تحویل بگیرید. همچنین، شما می‏توانید با دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی مربوط به فروشگاه اوریکس‏گیم، از اخبار، گیم پلی ها، کد های تخفیف استثنایی و یوسی رایگان و ... که ارائه می‏دهند بهره‏مند شوید.

خرید رویال پس کلش رویال و واریز در 3 دقیقه فقط در اوریکس گیم

ساخت کلن در بازی کلش رویال

یکی از بخش‏های پرطرفدار در بازی Clash Royal به ساخت کلن مربوط می‏شود، که در این قسمت شما به همراه دوستان خود یک کلن تشکیل می‏دهید و برای نجات قبیله و کلن خود با یکدیگر همکاری می‏کنید، و در نهایت کلنی که بیشترین برد و تاج را بدست آورد برنده نهایی مسابقه شده و جوایز ویژه از جمله سکه و اموجی و جم کلش رویال دریافت می‌کند.

فروشگاه معتبر برای خرید جم کلش رویال

فروشگاه اوریکس‏گیم، ارائه دهنده محصولات اورجینال گیمینگ از جمله جم کلش رویال است. تیم پشتیبانی قوی اوریکس‏گیم در زمان کمتر از 3 دقیقه و با بهترین قیمت سفارشات شما را در حساب کاربری شما شارژ می‏کنند. ناگفته نماند این فروشگاه مجازی دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‏باشد و منبع بسیار معتبری برای خرید تمامی خدمات گیمینگ است.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس