جزئیات جذب خانواده معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از جذب ۸۰ درصد نیروهای ستاد این مؤسسه از خانواده فرهنگیان عضو طی یک سال و نیم اخیر خبر داد .

به گزارش مشرق، حمیدرضا نجف‌پور کردی مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، سیاست راهبردی تیم مدیریتی جدید طی یک سال و نیم اخیر را افزایش نقش و مشارکت معلمان عضو صندوق با رویکرد امیدآفرینی، شایسته‌سالاری و توجه به خانواده فرهنگیان برشمرد و اظهار کرد: تلاش کردیم طبق وعده‌هایی که دادیم در راستای شفافیت در عملکرد، صداقت و تعهد به فرهنگیان گام برداریم.

وی با اشاره به تقوت چشمگیر و محسوس حضور فرهنگیان و خانواده آنها در مجموعه مؤسسه در یک سال و نیم و حدود ۸۰ درصد از استخدام‌ها و بکارگیری نیروها در این دوره از فرزندان و خانواده اعضای مؤسسه، تأکید کرد: اعتقاد ما بر این است که صندوق متعلق به فرهنگیان است لذا جهت‌گیری استخدام در مؤسسه باید صرفاً از میان فرهنگیان و خانواده آنان باشد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه اولویت انتصاب در مؤسسه، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه نیز از بین اعضای فرهنگی و فرزندان آنان است، تصریح کرد: به جهت عقب‌ماندگی‌هایی که از گذشته‌ها نسبت به انتصاب مدیران از میان خانواده فرهنگیان عضو صندوق وجود داشته است، در حال حاضر حدود ۴۴ درصد از مدیران و اعضای هیأت مدیره شرکت‌های تابعه از خانواده فرهنگیان انتخاب شده‌اند که از تخصص، تبحر و تعهد لازم برای اهداف سازمان برخوردارند.

وی با اشاره به اهمیت سوابق علمی و تجربی افراد در انتصاب آنها، گفت: افراد منصوب شده براساس مسؤولیتی که به آنها سپرده شده است، دارای مدارک تحصیلی و علمی مرتبط از کارشناسی تا دکتری بوده و سوابق علمی و تجربی ارزنده‌ای در کارنامه خود دارند که از آن در راستای افزایش ارزش‌آفرینی و سودآوری برای قشر فرهنگیان بهره خواهیم گرفت.

نجف‌پور کردی در خصوص وضعیت رزومه و سابقه افراد جذب شده نیز گفت: علاوه بر تأکید بر دانش و تخصص لازم، شاخص‌های پاکدستی، خداترسی و سابقه عملکردی از لحاظ تدین، ولایتمداری، توجه به معلم و احترام به حقوق عامه نیز در انتصاب مدیران و کارکنان مدنظر است زیرا بحث امانتداری در خصوص دارایی‌های فرهنگیان و تکریم عملی آنها در صدر سیاست‌های راهبردی مؤسسه و اینجانب بوده است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: به واسطه تعهدی که تیم مدیریتی مؤسسه نسبت به افزایش مشارکت و نقش فرهنگیان در بدنه مؤسسه داشت، بر اساس ابلاغ سازمانی، اولویت بر جذب فرهنگیان و خانواده‌های آنان بوده که چنین رویکردی برای اولین بار در سیاست های راهبردی مؤسسه ملحوظ و نهادینه شده است.

نجف‌پور تصریح کرد: تیم مدیریتی مؤسسه به توان مدیریتی فرهنگیان اعتماد کامل دارد زیرا در میان این قشر فرهیخته، تخصص‌ها و تجربیات کاری لازم در همه حوزه‌های فعالیت مؤسسه وجود داشته و فرهنگیان نسبت به هر فرد دیگری نسبت به اموال خود دلسوزتر هستند بنابراین، در آگهی‌های استخدام بر اولویت بکارگیری اعضای فرهنگی و خانواده آنان تأکید شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    ۱۶ هزار میلیارد را به باد دادید الان می خواهید کسری ترازتان را جور کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس