کد خبر 1540149
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
۴۰ هزار معلم جدید جذب شدند

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای جبران کمبود معلم در کشور امسال ۴۰ هزار معلم جدید جذب شدند.

به گزارش مشرق، رضا مراد صحرایی ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم استقبال نو معلمان آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمون جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور طی نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: به دلیل نیاز موجود در این بخش طی آزمون استخدامی جداگانه‌ای جذب معلم پرورشی در کشور انجام می‌شود که تا کنون مجوز ۱۱ هزار نفر را دریافت کرده‌ایم و تلاش داریم این میزان را به ۲۰ هزار نفر برسانیم.

وی بیان کرد: برای جبران کمبود معلم در کشور امسال ۴۰ هزار معلم جدید جذب شدند که علت تأخیر در جذب آن‌ها مشکلاتی از قبیل تأخیر در اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی و روند متفاوت مصاحبه‌های استخدامی بود.

مراد صحرایی تاکید کرد: اگر چه به مدت چهار هفته در جذب معلم در استان خراسان رضوی تأخیر داشتیم که مطمئن هستیم این عقب ماندگی به زودی جبران می‌شود، اما توانستیم معلمان خوبی را برای ۳۰ سال خدمت مخلصانه جذب کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کودکان امانت‌های سنگینی هستند و معلمان خوب برای پرورش و تربیت آن‌ها باید در کشور جذب شود، افزود: مشکلات امروز در بخش کمبود معلم به دلیل کاستی‌های دوران‌های گذشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام به همه عزیزانم ....همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ✌️✌️👊👊🤝🤝💪💪✌️✌️💙💚💝💝✅✅🇮🇷🇮🇷.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس