کد خبر 1540147
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
رضایی: تحول بزرگی در فلسطین شروع شده و در روزهای آینده نیز ادامه دارد

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تحول بزرگی در فلسطین شروع شده و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا عصر امروز در همایش مجمع نیروهای انقلاب در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با اشاره به اتفاقات غزه اظهار کرد: تحول بزرگی در فلسطین شروع شده و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت و ابعاد این حادثه گسترده است.

وی گفت: این حادثه هم پر از ایستادگی و مقاومت است و هم شگفتی که ناشی از سکوت جامعه بین الملل است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه داد: سابقه این جنگ به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد و ۷۵ سال است که این جنگ ادامه دارد در حالی که در اروپا، آفریقا، ژاپن و کشورهای دیگر جنگ خاموش شد.

رضایی با اشاره به ایستادگی جبهه مقاومت بیان کرد: اگر در این سالها مقاومت مردم فلسطین نبود، صهیونیست‌های غاصب تمام کشورهای اسلامی را گرفته بودند.

وی با بیان اینکه صدها میلیارد دلار بابت تجهیزات و فناوری هزینه کرده اند، افزود: رئیس جمهور آمریکا گفت که با تمام توان در کنار اسرائیل هستیم یکی از اهداف اینها نفت است و می‌خواهند کشورها ناامن باشند و پیشرفت نکنند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: دورتادور غزه کانال کشیدند روی کانال به ارتفاع ۱۰ متر دیوار کشیدند لذا کسی فکر نمی‌کرد فلسطینی ها از قلعه خارج شوند درحالی که مردم فلسطین به خط اول ارتش اسرائیل رسیدند.

رضایی با بیان اینکه ارتش فلسطین در حال تشکیل است، اضافه کرد: تا کنون چنین اقداماتی در فلسطین سابقه نداشته است و مهمترین نکته تشکیل ارتش فلسطین است.

وی با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی که جلادانه بیمارستان و زن و کودک را می‌زنند، خاطرنشان کرد: اقدامات اخیر جبهه مقاومت نشان داد که فلسطین زنده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    حاجی نمیخوای فرمانده ارتش فلسطین بشی ؟!
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    2 0
    سلام به همه عزیزانم ....همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ✌️✌️👊👊🤝🤝💪💪✌️✌️💙💚💝💝✅✅🇮🇷🇮🇷.......
  • محمد IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    چرا هیچ نظری نیست
  • محمد DE ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    به امیدپیروری فلسطین تامردم قدرت ایمان بخداراببینن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس