رضایی: چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است

محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه نشست معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور در مورد حوادث منطقه و جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی به بیان مطالبی پرداخت.

رضایی با اشاره به حوادث دردناک غزه و ددمنشی رژیم خونخوار صهیونیستی، گفت: حتی هیتلر و جلادان تاریخ هم به بیمارستان‌ها حمله نمی‌کردند و از این به بعد بایدن یا سازمان حقوق بشر چه جوابی برای دفاع از حقوق بشر خواهند داشت و اگر این موضوع را مطرح کنند، چیزی جز تمسخر خودشان نخواهد بود.

وی افزود: یک رژیم غاصب به جای اینکه در جنگ با رزمنده‌ها و نظامیان مبارزه کند، مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را بمباران می‌کند و جنایات بزرگی در حال انجام دادن است. چون این مسئله ممکن است طول بکشد در استان‌ها مردم را توجیه کنید و آن‌ها که می‌پرسند چرا باید به فلسطین کمک کنیم، آگاه باشند که مسئله رژیم صهیونیستی، تنها مسأله فلسطینی‌ها نیست.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تصریح کرد: ملت ما از دست اسرائیلی‌ها آسیب دیده‌ است. در جنگ صدام علیه ایران رژیم صهیونیستی و آمریکا نقش اول را داشتند. در ترور دانشمندان ایران آن‌ها عامل اصلی بودند، قطعنامه‌ برجام را آن‌ها با کمک ترامپ دفن کردند و هر جا که ایران می‌خواهد ارتباطات بین‌المللی داشته باشد، رژیم صهیونیستی نقش مخرب ایفا ‌می‌کند و جنایات این کشور علیه ایران خیلی بزرگ است، مردم ما این جنایات را می‌دانند.

رضایی با اشاره به این سؤال که «آیا ایران وارد صحنه می‌شود یا خیر؟» گفت: ایران به دقت در حال رصد و مشاهده صحنه است و معتقدیم این وضعیت نباید ادامه پیدا کند. چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است و می‌بینیم که در بیانیه محکومیت حمله به بیمارستان که توسط بایدن و مکرون صادر شد، اسمی از عامل حمله آورده نشد. حوادث بسیار مهمی در حال رقم خوردن است و باید آماده باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 6
    دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا !!!! همینو بری کشورهای اروپایی بگی که در کشورمون چنین پشت و سمت هایی وجود داره پناهندگی میدن
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 2
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • هوشنگ IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 2
      جهان سومی جز تهدید آبکی محکوم کردن زبانی هیچ کاری نمی کنه خخخخخخخ
    • هوشنگ IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 4
      راست می گه ایرانی ها بشتابید به سوی بهشت ّمگر نمی گین عاشق شهادتید راه شهادت بازه
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      0 0
      وظیفه تک تک شما غربگدایان بی ناموس خود خوانده جانفشانی در راه اربابهای صهیونیست همجنس باز تروريست آدمکشتون هست. بنابراین هرچه سریعتر به سرزمین‌های اشغالی بشتابید و به عنوان مدافعان صهیونیزم بجنگید و به درک واصل شوید!!
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    2 0
    بسم الله الرحمن الرحيم قُتِلَ أَصْحَابُ الْأُخْدُودِ ﴿٤﴾ مرده باد صاحبان آن خندق [که مؤمنان را در آن سوزاندند.] (۴) 5 النَّارِ ذَاتِ الْوَقُودِ ﴿٥﴾ آن آتشی که آتش گیرانه اش فراوان و بسیار بود، (۵) 6 إِذْ هُمْ عَلَيْهَا قُعُودٌ ﴿٦﴾ هنگامی که آنان پیرامونش [به تماشا] نشسته بودند (۶) 7 وَهُمْ عَلَىٰ مَا يَفْعَلُونَ بِالْمُؤْمِنِينَ شُهُودٌ ﴿٧﴾ و آنچه را از شکنجه و آسیب درباره مؤمنان انجام می دادند تماشاگر و ناظر بودند (۷) 8 وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ يُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ ﴿٨﴾ و از مؤمنان چیزی را منفور و ناپسند نمی داشتند مگر ایمانشان را به خدای توانای شکست ناپذیر و ستوده؛ (۸) 9
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    خيلی دلم می خوا کشورهای جبهه مقاومت‌ با موشک باران اسرائیل آن را به‌ عهد حجر برگردونند وبشریت را شر اين زامبی ها نجات‌ بدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس