کد خبر 1539583
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
علت تیراندازی پلیس در محله جوادیه تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ضمن تشریح علت تیراندازی پلیس در محله جوادیه تهران از دستگیری دو سارق منزل در عملیات تجسس ماموران کلانتری این محله خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز ۲۷ مهر تیم عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه درحال گشت‌زنی در محدوده خیابانبخارایی تهران به دو مرد که منازل مسکونی را زاغ‌زنی می‌کردند، مشکوک شدند و نفرات را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی افزود: متهمان به یک ساختمان سه واحدی که ساکنین در آن حضور نداشتند، وارد شدند و ماموران بلافاصله برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و دستور ایست را صادر کردند. البته متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند، ولی ماموران باتجربه بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای با استفاده از شیوه‌های پلیسی و شلیک سه تیر هوایی موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان هستند و از آنها یک قبضه سلاح سرد و دو عدد هواکش سرقتی کشف شد. این افراد ۱۵ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، قاسم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی مال‌باختگان در دستور کار کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفته است و پیگیری‌ها برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس