سناتور آمریکایی، نتایج حمله زمینی به غزه را فاجعه بار خواند

«پیتر ولچ» سناتور دموکرات از ایالت ورمونت آمریکا ضمن هشدار نسبت به خطرات حمله نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، نتایج آنرا فاجعه بار دانست و این رژیم را مسئول حفظ جان فلسطینیان ساکن دراین منطقه خواند.

به گزارش مشرق، سناتور دموکرات پیتر ولچ، با هشدار نسبت به (هرگونه) حمله زمینی اسرائیل به غزه، این اقدام را موجب وخیم تر شدن اوضاع در غزه خواند.

وی با صدور بیانیه‌ای دراین باره نوشت: جای هیچ تردید وجود ندارد که تجاوز زمینی قریب الوقوع به غزه (از سوی رژیم صهیونیستی) نه تنها برای فلسطینیان بی گناه ساکن در غزه بسیار فاجعه بار بود، بلکه تلاش های فوری برای نجات جان اسیران (اسرائیلی) را نیز به خطر خواهد انداخت.

این سناتور دموکرات از ایالت ورمونت در ادامه این بیانیه افزود: همانگونه که اسرائیل حق پاسخگویی به حمله حماس را دارد، به همین میزان مسئول حفاظت از جان غیرنظامیان (فلسطینی) در غزه از جمله یک میلیون کودک نیز هست، چون در حال حاضر بیش از ۵ هزار فلسطینی در این حملات (رژیم صهیونیستی علیه غزه) جان خود را از دست دادند.

تارنمای خبری هیل نوشت: بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه در روز دوشنبه (روز گذشته) بیش از ۵ هزار فلسطینی جان خود را از دست داده (به شهادت رسیدند) که از این تعداد دو هزار و ۵۵ کودک و هزار و ۱۱۹ زن بوده و بیش از ۱۵ هزار نفر دیگر نیز مجروح شدند.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی ترحم کودکان و زنان فلسطینی است .

«محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگران فلسطین در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان که در ۳۰ مهر ۱۴۰۲ انتشار یافت، به این شبکه همسو با رژیم صهیونیستی گفت: "حمایت کورکورانه غرب از رژیم اسرائیل مجوزی برای کشتار و قتل عام است و حامیان این رژیم سبزترین چراغ را برای ادامه حملات به غزه، نشان داده‌اند."

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    باید حماس قبله این حمله سوخت زخیره میکرد و موشک بیشتر ی میداشت و قویتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس