لفاظی‌ جدید هرتزوگ علیه ایران و مقاومت

رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار امروز «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه با وی در تل آویو، در اتهام زنی واهی و لفاظی های جدیدی علیه ایران و محور مقاومت گفت: فکر می کنم که حزب الله با آتش بازی می کند.

به گزارش مشرق، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار امروز «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه با وی در تل آویو، در اتهام زنی واهی و لفاظی های جدیدی علیه ایران و محور مقاومت گفت: «ما از نزدیک اوضاع لبنان را تحت نظر داریم و حزب‌الله با آتش‌ بازی می‌کند. اگر حزب‌الله به جنگ کشیده شود، لبنان هزینه چنین چیزی را متحمل خواهد شد».

هرتزوگ به ماکرون گفت: «ما به حذف ونابودی دشمنانمان متعهدیم اما اوضاع حساس و پیچیده است».

هرتزوگ ادامه داد: «ما به دنبال تقابل در مرزهای شمالی یا با هر طرف دیگری نیستیم و بر نابودی زیرساخت‌های حماس متمرکز هستیم».

این مقام رژیم صهیونیستی همچنین به جمهوری اسلامی ایران اتهام‌زنی کرد و مدعی شد: «امپراطوری شیطانی ایران از حزب‌الله حمایت می‌کند و هر روز برای ثبات زدایی خاورمیانه تلاش می‌کند».

بعد از اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه در شرایطی با صهیونیست‌ها ابراز همبستگی می‌کند که جنایات این رژیم موقت علیه مردم فلسطین به اوج خود رسیده است و روزانه در حملات سنگین تل‌آویو به غزه، تعداد زیادی افراد بی‌گناه از جمله کودکان و زنان و افراد سالخورده به شهادت می‌رسند.

رئیس رژیم صهیونیستی نیز خواستار آزادی اسرا که در بازداشت حماس هستند شد و گفت: «ما خواستار آزادی تمامی گروگان‌های بازداشت شده هستیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 32
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    5 6
    هرتزوگ حمال. پارسال یه ...هی تو ایران خوردین. امسال باهاتون تسویه کردیم. خلاص.
    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      شما؟!؟
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    از غیط و غضب شیطانی ات بمیر
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    شیطان مجسم شما هستید که از نیروها و مجاهدان راه خدا و حق و حقیقت در هراس هستید . دنیا امروز حتی دانشگاه های حقوق و مهم غرب هم در اعتراض به اعمال جنایتکارانه شما دفاع از حقوق فلسطینیان بپا خاسته ، یعنی کار محور مقاومت در مقابله با شما مورد تأیید است . با هشدار بشما فرصت جنایات بیشتر نباید داد .
  • روح اله IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    شیطان شمایید وحشی‌ها هیچ غلطی نمی تواند بکنید
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    فرانسه امپراطور شیطانیه قتل عام های آفریقا رو تاریخ ف اموش نمی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس