انتقاد اردن از موضع اتحادیه اروپا در قبال فلسطینیان

وزیر خارجه اردن از موضع اتحادیه اروپا در قبال فلسطینیان و عدم محکوم کردن کشتار فلسطینیان در غزه بشدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن از اتحادیه اروپا به دلیل عدم حمایت از غیرنظامیان در نوار غزه بشدت انتقاد کرد.

الصفدی همچنین از سیاست یک بام و دو هوای جامعه جهانی که کشتار غیرنظامیان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت که تداوم بمباران و آنچه اکنون در غزه رخ می‌دهد، بسیار خطرناک است.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، الصفدی در تماس تلفنی با «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین تأکید کرد که تداوم عملیات‌های نظامی و جنگ، این تصور را ایجاد می‌کند که این یک جنگ غرب علیه اعراب و مسلمانان است.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به نزدیک ۵ هزار شهید و بیش از ۱۴ هزار مجروح رسیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    به اتحادیه اروپا چی کار دارید غیرت دارید کار بکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس