صهیونیست‌ها باز هم نوار غزه را هدف قرار دادند+ فیلم

در حملات بامداد سه‌شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال، جنوب، شرق و غرب نوار غزه، تعداد زیادی فلسطینی به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

به گزارش مشرق، در سایه سکوت نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و همچنین حمایت سیاسی و نظامی کشورهای غربی از جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه فلسیطنیان، نوار غزه همچنان زیر آتش صهیونیست‌ها قرار دارد.

رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه با انتشار تصاویری از حملات هوایی رژیم موقت صهیونیستی به محله الشجاعیه در شرق شهر غزه خبر دادند.

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که حمله صهیونیست‌ها به یک مسجد در جبالیا واقع در شمال نوار غزه، آن را کاملا ویران کرد.

شبکه «العربیه» هم از حملات شدید جنگنده‌های اشغالگران به «خان‌یونس» واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

سخنگوی وزارت کشور فلسطین در نوار غزه به الجزیره گفت: «صهیونیست‌ها با بمباران تعدادی از منازل در اردوگاه آوارگان الشاطی، قتل عام جدیدی انجام دادند. تعداد زیادی از فلسطینی‌های ساکن این اردوگاه در این حملات شهید و زخمی شدند».

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به بیش از ۵ هزار شهید و حدود ۱۵ هزار مجروح رسیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس