وحشت وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی از باز شدن جبهه لبنان

وحشت صهیونیست‌ها از ورود حزب‌الله لبنان به صحنه نبرد ادامه دارد و وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی تهدید کرد که در صورت باز شدن جبهه‌ جدید، تل‌آویو، ایران را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش مشرق، در ادامه لفاظی های مقامات رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت، «نیر برکات» وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه «دیلی میل» اعلام کرد: "ایران قصد دارد از همه جبهه ها به اسرائیل حمله کند؛ در صورتی که این اتفاق بیافتد، ما نیز نه تنها در همه جبهه ها خواهیم جنگید بلکه مهره اصلی یعنی ایران را هدف قرار خواهیم داد."

در حالی که رژیم صهیونیستی توان مقابله با مقاومت فلسطین را ندارد و دیوانه وار به بمباران مناطق مسکونی، بیمارستان ها، کلیساها و مساجد غزه روی آورده است، این مقام صهیونیست در بلوفی ناشی از وحشت، اعلام کرد که باز شدن جبهه دیگری توسط حزب الله، به محو شدن آن از روی نقشه زمین منجر خواهد شد.

در شرایطی که جمهوری اسلامی صراحتا اعلام کرد که مقاومت فلسطین یا لبنان یا دیگر گروه های مقاومت برای مقابله با اشغالگران صهیونیست از تهران اجازه نمی گیرند و در صورت لزوم، خودشان در اینباره تصمیم خواهند گرفت، تل آویو تهران را مقصر شکست های خود اعلام می کند.

اسماعیل هنیه نیز ضمن تقدیر از حمایت های دیپلماتیک جمهوری اسلامی از مقاومت فلسطین در سخنانی بعد از عملیات طوفان الاقصی، این عملیات را ابتکار نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی در تلاش برای فرافکنی و فرار از پذیرش مسئولیت شکست خود در مقابل مقاومت فلسطین، قصد دارند با اسم بردن از ایران، برای خود در جامعه جهانی ترحم بخرند و بتوانند در سایه «ایران هراسی» به جنایات خود در غزه ادامه دهند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری را با نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین، تنها ظرف ۲۰ دقیقه، پنج هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 1
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    گل کشیده توهم زده
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    سگ واق واق می‌کنه شتر نمیشنوه اسرائیل سگ کی باشه که ایران رو هدف بگیره اسمت هیبت الله؟ یا ما رو میترسونی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس