واکنش کنعانی به بمباران ⁧کلیسای یونانی‌ها⁩ در غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بمباران ⁧کلیسای یونانی‌ها⁩ در غزه گفت: برگ سیاه و ننگین دیگری به تاریخ قطور جرایم و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار آن اضافه شد.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) ۲۸ مهر ماه در خصوص حملات جنایت بار رژیم آپارتاید صهیونیستی به بیمارستان‌ها و اماکن دینی عنوان کرد: بعد از جنایت جنگی ننگین رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان ⁧ المعمدانی⁩ در ⁧غزه⁩ و حملات متعدد به مساجدی که شهروندان فلسطینی در آنها پناه گرفته‌اند، اقدام جدید این رژیم در بمباران ⁧کلیسای یونانی‌ها⁩ در غزه که حدود ۱۰۰۰ نفر غالبا زن و کودک در آن پناه گرفته بودند و متأسفانه ده‌ها نفر شهید و زخمی شده‌اند، برگ سیاه و ننگین دیگری به تاریخ قطور جرایم و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار سیاسی، نظامی و امنیتی آن اضافه شد.

‏وی افزود: حمله جنون آمیز به بیمارستان، مساجد و کلیسا نشان می‌دهد که رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ یک از اصول و ارزش‌های انسانی، اخلاقی، دینی و نیز موازین و مقررات بین‌المللی پایبند نیست.

‏این دیپلمات ارشد ایرانی خاطرنشان کرد: این جنایت هولناک در محکمه وجدان‌های بشری و از منظر همه ادیان و مذاهب محکوم است.

کنعانی مستندسازی این جنایات هولناک به منظور طرح آن در محاکم صالحه بین‌المللی و مجازات جنایتکاران صهیونیست و نیز حامیان شناخته شده آنان را مسؤولیتی بین‌المللی خواند.

وی تصریح کرد: مسؤولیت رژیم آمریکا و برخی رژیم‌های اروپایی که در حال حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی هستند، از مسؤولیت‌های بین‌المللی رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار آن قابل تفکیک نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • مسعود دیپلمات IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 3
    توصیه من به مبارزان فلسطین این که محکم و استوار به مقابله با صهیونیست ها ادامه دهند و هیچ متوقف و تا پیروزی کامل متوقف نشوند : أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ ، الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيَارِهِمْ بِغَيْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ بجنگید با کسانی که مساجد و کلیساها را ویران می کنند، انشاءالله نصرت الهی نزدیک است : وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثِيرًا وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ ( سوره 22, آیه 40)
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      3 3
      متاسفانه صهیونیست ها. با ساخت فیلم هایی از زندگی حضرت مسیح غیرت مسیحیان را از بین برده اند و حالا هم که کلیسا را بمباران میکنند هیچ اتفاق مهمی در جهان مسیحیت نمی افتد . سران مسیحی امریکا و اروپا هم به دنبال منافع مالی خود جلوی دیوار توبه صهیونیست ها سرخم میکنند و منرا به یاد جمله ابوسفیان هنگام دور شدن از چاه های بدر می افتم که از او سوال کردند غیرتت کجا رفته .. گفت غیرت من پشت بار شترهایم هست .
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 3
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون ....
    • US ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      0 1
      چقدر عقده دیده شدن داری؟!
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      0 1
      ۱۸:۲۰، ارباب اسرائیلیت افسار پاره کرده بعد شما عقده ای های ماله کش این جنایتها و چنین جنایتکاری، عقده کودک کشیتون هنوز باز نشده؟ حیوانات کودک کش! هنوز فکر کردید پشت دیوارهای خیبر جای شما امن هست برای هر جنایتی که میخواهید مرتکب بشید؟ یک بار امیرالمومنین علیه السلام در خیبر دروازه های آن را بر سر شما حیوانات خون خوار خراب کرد و به حول قوه الهی اینبار نیز شیعیان آن حضرت به مدد صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه شریف این قلعه ای که بر سرزمین مقدس فلسطین بنا کرده اید بر سر تک تک شما جنایتکاران کودک کش خراب خواهند کرد انشاالله.
  • US ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    والا یونان به کشتار مسلمانان واکنشی که نشان نداده!بلکه سلاح های مستقر آمریکا رو هم به اسرائیل فرستاده!!
  • US ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    والا یونان به کشتار مسلمانان واکنشی که نشان نداده!بلکه سلاح های مستقر آمریکا رو هم به اسرائیل فرستاده!!
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    ملاک ادامه تدریس استادان دانشگاه را از مقاله خارجی محوری خارج کنید و به آسانی به اساتید دانشگاه فقط با چاپ مقالات خارجی ارتقا رتبه ندهید. جلو رانت و فساد استادان دانشگاه را بگیرید. استادان حریص و طماع ، جوان مردم را برای دادن مقاله انگلیسی به عنوان تنها تعریف حرکت علمی پر امتیاز که می شناسند، از حقیقت دانشگاه و اجتماع دور کرده. بدون احساس نیاز اساتید به پروژه های علمی صنعتی، دانش آموختگانی بی عمل و بدون انگیزه برای فعالیت در کشور خواهیم داشت، از فرار دانشجویان عالم بترسید ولی از فرار اساتید بی عمل نترسید
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 1
    نابود کردن سیستم مالی و ارزش پول ملی ، نابود کردن کارگاهای تولیدی و عمرانی و عدم اجازه قیمت گذاری براساس عرضه و تقاضا باعث نابودی مردم و اقتصادشان است . فقط عدم رشد قیمت زمان شیخ عبا ایتالیایی رو مردم یادشونه ولی نابود کردن سیستم مالی و تولید کشور یادشون نیست . افزایش قیمت ها فقط برای جلوگیری از نابودی کارخونه ها و مقطعی به اجبار خراب کاری های شیخ عبا ایتالیایی بوده است
  • Jowad DE ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 1
    میکروب ايبولا عناصر غيرقانوني آمريکايي در عراق هستن به همین دلیل است که وسایل غیرقانونی باید دور ریخته شوند
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    کره چیرو دقیقا بده مابه تفاوت چی . مرگ بر آمریکا .
  • Puyamotlaq IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام در بازگشایی موقت گذرگاه رفح برای دریافت کمک های بشردوستانه هیچ کس از نقش موثر حماس در معامله با رژیم ددمنش آمریکا در آزادسازی دو گروگان جنگی برای رساندن اندک کمک های بشردوستانه به نوار غزه هیچ نگفت که اگر حماس نبود همین کمک ها هم نبود.
  • سلیمانی DE ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اقدام قبایل عراقی برای اخراج پایگاههای انگلیسی در عراق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس