رهبر انقلاب

فرمانده کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان نیروهای مسلح فرمودند: زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش مشرق، رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، این نیروها را دژ امنیت، عزت، و هویت ملی خواندند و با اشاره به شکست «غیرقابل ترمیم» رژیم صهیونیستی در حماسه اخیر جوانان فلسطینی، تأکید کردند: عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند و با یاوه‌گویی، شجاعت جوانان فلسطینی و طراحی هوشمندانه آنان را برعهده غیرفلسطینی‌ها بگذارد.

زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حوادث بی‌سابقه اخیر در فلسطین، موضع‌گیری مسئولان کشور در قبال این قضیه مهم سیاسی-نظامی را درست و خوب خواندند و با اشاره به اذعان همه جهان به شکست رژیم صهیونیستی در این قضیه،‌ تأکید کردند: این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است که بعید است رژیم غاصب با همه کمک‌های غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه‌های حاکمیتی خود را ترمیم کند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بعد از روز شنبه ۱۵ مهر، روز حماسه شجاعانه جوانان فلسطینی، دیگر رژیم صهیونیستی قبلی نیست، افزودند: عامل این بلای بزرگ عملکرد خود صهیونیست‌ها است؛ چرا که وقتی شما درنده‌خویی و وحشی‌گری را از حد می‌گذرانید، باید منتظر «طوفان» باشید.

این بلا را عملکرد خود صهیونیست ها بر سرشان آورد

ایشان اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی را پاسخ به جنایات سالهای متمادی اشغالگران و افزایش آن در ماه‌های اخیر برشمردند و افزودند: مقصر قضیه اخیر دولت کنونی حاکم بر رژیم غاصب است که از هیچ اقدام سبعانه‌ای در حق ملت مظلوم فلسطین دریغ نکرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به شرارت و خباثت رژیم اشغالگر گفتند: هیچ ملت مسلمانی در تاریخ معاصر با دشمنی به بی‌حیایی و بی‌رحمی رژیم صهیونیستی مواجه نبوده و به اندازه این ملت تحت فشار و محاصره و کمبود قرار نگرفته است؛ ضمن اینکه امریکا و انگلیس از هیچ دولت ظالمی به اندازه دولت جعلی حمایت نکردند.

ایشان کشتار زن و مرد و کودک و کهنسال فلسطینی، هتک حرمت مسجدالاقصی، لگدکوب کردن نمازگزاران و انداختن شهرک‌نشین‌های مسلح به جان مردم فلسطین را از جمله جنایات رژیم صهیونیستی خواندند و سوال کردند: آیا ملت غیور و چندهزارساله فلسطین در مقابل این همه ظلم و جنایت چاره‌ای جز برپاکردن «طوفان» داشت؟

دشمن خبیث صهیونیستی حالا که سیلی را خورده سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته است! / هیچ کس نمیتواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ی یک مظلوم بسازد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

هشدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به سران رژیم صهیونیستی: بدانند واکنش حمله به غزه و ظلمها سیلی سنگین‌تری بر رخسار زشت آنهاست

رهبرانقلاب هدف از مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی را توجیه جنایات این رژیم در حملات جاری به غزه و قتل عام مردم مظلوم این منطقه دانستند و تأکید کردند: محاسبه رژیم جعلی و حامیانش در این مسئله هم غلط است و سران و تصمیم‌گیرندگان رژیم صهیونیستی و حامیان آنها بدانند که این کارها بلای بزرگتری سرشان می‌آورد و ملت فلسطین با عزم راسخ‌تر، در واکنش به این جنایات، سیلی سنگین‌تری بر چهره زشت آنها خواهد زد.

پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم

ایشان در نکته‌ای مهم، به یاوه‌گویی‌های برخی افراد رژیم صهیونیستی و حامیان آن درباره دست داشتن غیرفلسطینی‌ها از جمله ایران در حوادث اخیر اشاره و تأکید کردند: البته ما پیشانی و بازوی جوانان فلسطینی و طراحان مدبر و هوشمند فلسطینی را می‌بوسیم و به آنها افتخار می‌کنیم اما این یاوه‌گویی‌ها اشتباه و این محاسبه غلط است و کسانی که می‌گویند ضربه اخیر فلسطینی‌ها ناشی از غیرفلسطینی‌ها است، ملت بزرگ فلسطین‌ را نشناخته‌اند و دست‌کم گرفته‌اند.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند اما این حماسه، کار طراحان هوشمند و جوانان و فعالانِ ازجان‌گذشته فلسطینی بود و ان‌شاءالله این حماسه شجاعانه گام بزرگی در راه نجات فلسطینی‌ها خواهد بود.

غلبه بر فتنه داعش از مدال‌های زرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

فرمانده کل قوا همچنین در آغاز سخنان‌شان در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، فعالیت در نیروهای مسلح را افتخاری بزرگ و از حیاتی‌ترین مشاغل در اداره و مدیریت سرزمین عزیز ایران خواندند.

ایشان نیروهای مسلح را دژ پولادین امنیت، عزت و هویت ملی برشمرد و افزودند: امنیت ملی زیرساخت همه نرم‌افزارهای مهمی است که در پیشرفت کشور نقش دارند؛ به‌گونه‌ای که اگر امنیت نباشد، هیچ‌چیز نیست.

رهبر انقلاب، محروم بودن هر کشور از قدرت دفاع و ایجاد امنیت ملی را باعث وابستگی به بیگانگان و به گروگان ‌گرفتن عزت ملی آن کشور دانستند و افزودند: به فضل الهی، نیروهای مسلح ما از میدان‌های مختلف سرافراز بیرون آمده‌اند که اینها مدال‌های زرین بر سینه ستبر نیروهای مسلح است.

 رژیم صهیونیستی شکستی غیرقابل ترمیم خورد/ دشمن خبیث صهیونیستی حالا که سیلی را خورده سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته است! /  صهیونیست‌ها بدانند با قتل عام مردم غزه سیلی سنگین‌تری خواهند خورد

فرمانده کل قوا، جنگ تحمیلی هشت ساله را به معنای واقعی کلمه،‌ جنگی جهانی خواندند و گفتند: نیروهای مسلح در آن امتحان دشوار، از وجب به وجب خاک کشور و حاکمیت اسلام مقدس و عزیز دفاع و توطئه دسته‌جمعی مستکبران شرق و غرب را در دفاع از صدام متجاوز، باطل کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فتنه داعش را آخرین میدان امتحان نیروهای مسلح تا امروز دانستند و افزودند: آمریکا در نقشه‌ای شرورانه، داعش را ایجاد کرد تا ثبات منطقه را به هم بزند؛ هدف نهایی این توطئه هم ایران اسلامی بود اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همراهی نیروهای مسلح چند کشور دیگر، آن فتنه را هم ناکام گذاردند.

فرمانده کل قوا همچنین دانشگاه‌های افسری را کانون‌های ارزشمند پرورش نیروی انسانی آگاه، شجاع و کارآمد دانستند و تقویت مستمر دانش و پژوهش، ارتقاء روحیه تدین و اخلاق، سامان دادن به محیط آموزش و اهتمام به سطح سواد ورودی‌های این دانشگاه‌ها را مهم خواندند.

حضرت آیتالله خامنه‌ای در ابتدای این مراسم که در دانشگاه امام علی(علیه‌السلام) برگزار شد، با حضور در محل مزار شهیدان گمنام، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

 رژیم صهیونیستی شکستی غیرقابل ترمیم خورد/ دشمن خبیث صهیونیستی حالا که سیلی را خورده سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته است! /  صهیونیست‌ها بدانند با قتل عام مردم غزه سیلی سنگین‌تری خواهند خورد

ایشان سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.

همچنین سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک عملیات «طوفان الاقصی» مبارزان فلسطینی، ارتقاء معنویت، بصیرت سیاسی، افزایش توان و آمادگی دفاعی و رزمی، توسعه خوداتکایی، پیشبرد اشراف اطلاعاتی و هوشیاری انقلابی را چارچوب فعالیت‌های نیروهای مسلح کشور برشمرد و با بیان گزارشی از سال تحصیلی گذشته در دانشگاه‌های افسری کشور، برنامه‌ی این دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جاری را تشریح کرد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم امیر علی مهدوی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(علیه‌السلام)، سردار سرتیپ دوم پرویز آهی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) و سردار سرتیپ نُعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(علیه‌السلام) نیز گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی این دانشگاه‌ها بیان کردند.

امروز در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح در دانشگاه امام علی(علیه‌السلام)، دانشجویان به اجرای سرود نیز پرداختند.

در این مراسم یگان‌های حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 33
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    جانم فدای حضرت آقا.مقتدر مظلوم وبصیر وصبور.
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      15 31
      خدایا شکرت ایشان را داریم کاش مسلمانان متحد و محکم‌تر بودند حداقل در ۵ کشور ۵۰۰۰۰۰ نفر سفارت آمریکا را محاصره می کردند( بدون خشونت) از جایشان تکان نمی خوردند با این تهدید که اگر آمریکا ۱ گلوله شلیک کند حسابشان را می رسیم قطعا اوضاع خیلی بهتر بود
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      18 10
      ما ترکناک یابن الحسین
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      12 19
      خیلی رهبر خوبی هستند خدا حفظشون کنه من به عنوان یک ایرانی بهشون افتخار میکنم
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    69 25
    من هم پای مجاهدان فلسطینی را می بوسم که در طول حیات ام این فرصت را به من دادند که شاهد ذلت و ذلالت و خواری اشغالگران صهیونیستی باشم. الله اکبر و لله الحمد کثیرا
    • US ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 1
      رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اذعان به مداخله کشورش در درگیری‌ها میان جنبش مقاومت و رژیم صهیونیستی با ارائه کمک‌های نظامی به تل‌آویو، از ایران خواست وارد این درگیری نشود.
  • alir IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    49 26
    خدایی سر بزنگاه ها اگر تدبیر رهبر معظم نبود - برخی نادان هیجان زده چی بر سر این مملکت می اوردند!
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      13 40
      از نماینده برحق حضرت ولیعصر (عج)روحی لتراب مقدمه فداه، همین حکمت بی بدیل،درایت، عقل ،بصیرت و تیزبینی هم انتظار میره
  • محمد رضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    7 38
    مشرق من از محتوا و نظراتت بیزارم ولی نوکر آقامون هستم
    • پری مجرد 44ساله IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      1 4
      خوب تو بیماری و باید درمان شوی
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      7 3
      آدم میمونه مثبت بده یا منفی ، با تکه اول پیامت مخالفم ولی چون تکه دوم پیامت خیلی مهم بود مثبت دادم ، به قول مرحوم علامه آیت اله حسن زاده آملی: گوشتان به دهان رهبر باشد ، چون ایشان گوششان به دهان مبارک حضرت حجت ابن الحسن ( عج)می باشد.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    15 7
    اللهم النصر الاسلام و اهله و اخذل و الکفار و المنافقین و اهله
  • مصطفی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    47 20
    خدا حفظ کنه این رهبری رو برای ملت ایران که اگر نبود تدبیر این رهبری معلوم نبود در این دنیای گرگ سیرت وضعیت ما چه می شد. من پای تورا می بوسم ای آقای خوبی ها
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    4 14
    هشیار باشید از احتمال اینکه همه اینها با اطلاع و برنامه خود اسرائیل بوده تا غزه را تخلیه و ضمیمه اسرائیل کنند و ایران را تحت فشار بیشتر و درگیر با امریکا. واقعه ای بزرگ مانند حادثه برجهای دوقلو لازم بوده. خود اسراییلیهای نزدیک غزه میگویند تا چند هفته پیش از طرف دولت بهشان پیامک میامده که از سر و صدا نهراسید، حماس مشغول تمرین نظامی است!
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      7 5
      در واقع هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند ،ید الله فوق ایدیهم دست حضرت باری تعالی بالای دست فرماندهان و سربازان مقاومت هست...........
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      3 1
      توصیه به هشیاری خوب است اما در لفافه آدرس غلط دادن از هوشیاری نیست، و نشان از نوعی ارعاب دارد. دقت کنید که رهبری فرمودن اسرائیل به دو قسمت قبل و بعد از 15 مهر تقسیم شد. یعنی هیچ توجیهی برای اینکه شکست رژیم عاصب را خود خواسته بدانیم نیست. غزه هم لقمه ای نیست که اسرائیل حتی جرات فکر کردن به انضمامش را داشته باشد.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    12 7
    باید به فلسطین ومردم غزه کمک بشود نباید آنها تنها بمانند محورهای مقامت باید به آن‌ها کمک کنند تا زودتر ریشه صهیونی کنده بشود ومردم فلسطین وحتی جهان ازشر آن‌ها خلاص بشوند یا حق
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    14 14
    اسرائیل باید از صفحه ی روزگار محوشود .جانم فدای رهبرشجاع،حکیم،مدیر،مدبر،
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    14 14
    سخنرانیهای رهبر ارامش بخشه
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      3 3
      واقعا ،خدا حفظشون کنه سرشار از آرامش و طمئنینه قلبی هستند، چون یک عمره که نگاهشون فقط و فقط به خداست.
  • FR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    14 15
    امسال سال خونه، اسرائیل سرنگونه !
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      3 4
      در فرانسه چه مزدور رژیم
  • FR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    4 8
    خاک بر سر شهاب الدین حائری (که لباس مقدس را بر تن دارد) که از صهیونیستها دفاع کرده …. عقل چیزی است که خدا به هر که بخواهد حبا میکند !
  • یزدان NL ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    6 13
    به نظرم زود هست از شکست اطلاعاتی اسراییل صحبت بشه در بلند مدت باید دید چه خواهد شد
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      6 11
      :))بلند مدتش رو دیدیم.توطئه مهسا کومله واعزام مرتب تیمهای تروریستی که تجهیز میکنه ،وزارت اطلاعات خفتشون میکنه و ...تو نگران نباش! فشارت بالا میره!
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      4 3
      نابودی اسرائیل وعده خداست
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      3 2
      آیا همین مقدار که یک حمله با چنین وسعت و ابعادی به سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته و همه صهیونیست‌ها اعم از دستگاه‌های دولتی و امنیتی غافلگیر شدند، کفایت نمی کند که طوفان الاقصی را به منزله شکست اطلاعاتی بزرگ برای رژیم صهیونیستی بدانیم؟ شما انتظار چه چیز دیگری را دارید تا بتوانید «از شکست اطلاعاتی اسراییل» سخن بگویید؟
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      4 1
      خودشون شکست رو پذیرفتن، تو چرا خودزنی می کنی؟!
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    17 12
    آیت الله خامنه ای عزیز و حامی مظلوم
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    12 9
    کار رژیم اسرائیل تمومه، کلش...
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    14 10
    احسنت قائد و فرمانده امام خامنه ایی عزیز...
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    12 8
    احسنت قائد و فرمانده امام خامنه ای عزیز...
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    6 8
    خدا حفظتون کنه رهبر عزیزم ، هرسال که میگذره و برغم ادعای کذب غرب پسرفت وسقوط بیشتر کشورهای غربی رو در وانفسای فساد و جرم و گناه میبینم، بیشتر قدر وجودتون رو میدونم ،زنده باد ایران آباد ،زنده باد فلسطین آزاد
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    8 8
    جانم فدای رهبر بصیر و با درایتمان
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    4 6
    مرد بزرگ سید اولاد پیغمبر خدا عزتتونو بیشتر کنه
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    3 9
    منتظر فرمان رهبریم تا خواب را بر حرامیان بگیریم
  • از شهرستان سراب IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    3 7
    اکنون وقت اتحاد هست راست و چپ اصولگرا انقلابی همه با هم ایران مشتی بر دهان اسرائیل لبیک یا خامنه ای
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    4 4
    وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      3 0
      خوردن شربت با تو مبارزه با ما
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      2 0
      حمایت کامنتی دیگر بس است---وظیفه تک تک شما آمریکاگدایان بیوطن به عنوان سگهای کاخ دربار واشنگطون و تل آویو جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ و نتانیای درنده است پس به جبهه های جنگ در سرزمین های اشغالی بشتابید و به عنوان مدافعان قوم لوط بجنگید و به درک واصل شوید و نخواهید رفت همانطور که به اوکراین نرفتید
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 0
      پدی ازت ممنونم🌹
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 6
    سخنان منطقی و سرشار از حکمت و شهامت رهبری که شرایط وصحنه نبرد را بطور وضوح بیان کردند
  • رستم ایرانی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    2 4
    ای جانم آقا سیدعلی جان تمام تحلیل های ایشون تا کنون درست بوده
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    3 0
    "آنها که باد می‌کارند طوفان درو می‌کنند"... آیا جز این است؟!...
  • TR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    4 2
    خواهید دید که ضربه را چه کسی میخوره . دیر یا زود
    • حاجی از سه راه جوبشور IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      2 0
      حمایت کامنتی با بیرق ویرانگر ستاره و هلال دیگر بس است---وظیفه تک تک شما آمریکاگدایان بیوطن به عنوان سگهای کاخ دربار واشنگطون و تل آویو جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ و نتانیای درنده است پس به جبهه های جنگ در سرزمین های اشغالی بشتابید و به عنوان مدافعان قوم لوط بجنگید و به درک واصل شوید و نخواهید رفت همانطور که به اوکراین نرفتید
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 0
      حاجی ازت ممنونم🌹
  • حمیدرضا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    **. ما قدرت حقیم تل آویو ضعیف است مانیروی قدسیم و هدف قدس شریف است
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 2
    مژده به مظلومان که امپراطوری ایران دوباره زنده شده است
  • مسعود دیپلمات IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 0
    إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ (وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ العَزِيزٌ الحَكِيمٌ). خداوند هیچ قوم متفرقی را نصرت نمی کند.
  • منتظر IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 0
    جانم فدای نایب مهدی فاطمه سلام الله علیها
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    باز کردن جبهه جدید در صورت حمله زمینی اسراییل به غزه با کمک حزب الله لبنان و در صورت کمک آمریکا به اسراییل توسط سوریه و عراق و انصار الله یمن همچنین بهترین وقت برای نبرد کره شمالی و جنوبی و چین و تایوان هست تا آمریکا معطل شود
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 1
    چرا وقتی(ایران میتواند اسرائیل,آمریکاوعروسکهایش رانابودکندوتمام دنیابخاطر ظلمهاوغارتهای اسراییل،امریکا وگاوهای شیرده شان، حقشان نابودشدن هست)اینکار را نمیکند که( باانواع مشکلات غارت،کشتار،بی ثباتی،عقب ماندگی,معضلات داخلی وخارجی و...)روبرو نباشد!!!؟؟؟
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 0
    چرا وقتی(ایران میتواند اسرائیل,آمریکاوعروسکهایش رانابودکندوتمام دنیابخاطر ظلمها،غارتهاوکشتارها...اسراییل،امریکا وگاوهای شیرده شان،میدانند حقشان نابودشدن هست)اینکار را نمیکند که( باانواع مشکلات غارت،کشتار،بی ثباتی،عقب ماندگی,معضلات داخلی وخارجی و...)روبرو نباشد!!!؟؟؟
  • علی IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    آقا جان ؛ سیلی اصلی را شما زدید که سپاه قدس را ساختید و سردار سلیمانی دست فلسطین را پر کرد.
  • مسعود دیپلمات IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    3 0
    إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ (وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ العَزِيزٌ الحَكِيمٌ). خداوند هیچ قوم متفرقی را نصرت نمی کند. تا زمانی که فی مابین خودشان اختلاف است، استحقاق هیچ نصرتی را ندارند.
  • رضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    بعضی از رسانه های بیگانه و سایت ها ی معاند فرمایشات رهبری را نوعی شانه خالی کردن از پذیرش مسئولیت حمله حماس به اسرائیل میدانند . به مردم دنیا بگویید اتفاقا این شانه خالی کردن نبود کسانی که هوشیارند می فهمند که نتیجه فرمایشات حضرت آقا به وضوح این است که """" ما نزدیم بلکه یک گروه کوچک شمارا زد و آبرویتان را برد بطوریکه اربابتان سراسیمه با ناو هواپیما بر برای یاریتان آمد.اگر ما بخواهیم بزنیم کسی فرصت دفاع از آن رژیم غاصب را نخواهد یافت"""
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    بااین(تکذیبها وتاییدها ،راست،دروغهاودروغهای مصلحتی هست یانیست,اخبار قدیم وجدید، عکس وفیلمها وپروپاگانداهای مختلف داخلی وخارجی وخودی وغیر خودی...)مردم دیگه نمیدانند(انقلابی باشندیانباشند،سیاسی باشند یا نباشند،قدرتمندهستیم یانیستیم،جنج طلب بتشیم یانباشیم،شعار بدهیم یاندهیم یااصلا باید پیرو کدام آدم آزاده،شجاع،مدیر،شفاف،راست حسینی ومسلمان...)بایدباشند
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    6 0
    تمام این قضایا زیر سر ولادیمیر پوتین است شک نکنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس