تا فرصت هست از لبنان خارج شوید

سفارت انگلیس در لبنان از شهروندان انگلیسی خواست که این کشور را ترک کنند.

به گزارش مشرق، سفارت انگلیس با صدور بیانیه‌ای توصیه‌ای را در مورد حضور اتباع انگلیسی در لبنان بیان کرد.

بر این اساس سفارت انگلیس در بیروت شهروندان انگلیسی را ترغیب کرد که تا فرصت وجود دارد لبنان را ترک کنند.

این بیانیه در حالی صادر می‌شود که نخست وزیر انگلیس برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت از جنایات آنها وارد اراضی اشغالی شده است.

در جریان نبرد طوفان الاقصی که سیزدهمین روز خود را سپری می‌کند مرزهای لبنان و اراضی اشغالی با تنش روزافزون روبرو بوده و حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم غاصب صهیونیستی طی این روزها در این مناطق در حال تبادل آتش بوده‌اند.

منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزهای آشکار به خاک سوریه و لبنان، بار دیگر به مواضعی در مناطق مرزی دو کشور حمله کرد.

خبرنگار «اسکای‌نیوز» گزارش داد که صهیونیست‌ها شهرک «کفرشوبا» در بخش شرقی منطقه مرزی در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده‌اند.

خبرنگار «المیادین» نیز از جنوب لبنان گفت که ارتش صهیونیستی دو مرتبه به «تلة العویضة» در نزدیکی شهرک «العدیسة» حمله کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در لبنان، یگان‌های شهید محمود بیز و شهید مهدی عطوی مقاومت اسلامی، موضع صهیونیستی المالکیه را مورد هجوم قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که ۲ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان هنگام انجام وظیفه جهادی به شهادت رسیده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 24
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    15 0
    یعنی جنگ در راه است
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      0 0
      ان شاالله نابودی اسقاطیل. باوحدت محور مقاومت، آمریکا هم هیچ غلطی نمیتواند بکند در جنگ نامتقارن. مگر اینکه تهدید اتمی بکنه که ایران هم بیخیال قضیه نخواهد شد.ان شاالله
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    23 2
    مرگ بر انگلیس حیله گر و مرگ بر اسرائیل جنایتکار
  • مسعود دیپلمات IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    با توجه به التیماتم صهیونیست ها به مردم غزه برای خروج ار فلسطین، زود باشد که به اعراب لبنان و سوریه نیز التماتم دهد که از کشورشان کوچ کنند وگرنه خانه های شان، کودکان شان و بیمارستان شان را با بمب های آمریکائی منهدم خواهد کرد و سازمان ملل متفق هم کاری از دستش بر نخواهد آمد.
  • سهیل IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    2 0
    بی شرف داره جنگ رو گسترش میده مرگ بر انگلیس
  • حسن IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 0
    انتقام بابازشدن جبهه شمالی باحرکت آرام وشیبدار حزب الله شروع شده ورژیم کودکش اسراییل بزودی نابود میشود.
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 2
      خخخخخ
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 10
    صهیونیست های عاقل از اسرائیل با هواپیما برای همیشه فرار کردن تا در آرامش زندگی کنن مثل صهیون های شهرumanدر اوکراین .به نظر من فلسطینی های ساکن فلسطین اشغالی هم بهتره به کشورهای سوریه و لبنان و مصر وحتی ایران بیان و زندگی راحت در آرامش داشته باشن .چون هیچ کشور عربی جرات وارد شدن به جنگ با اسرائیل رو نداره و کودکان و زنان بیگناه بیخودی کشته میشن .فلسطینی ها اندک هستن و زورشون به اسراییلی ها نخواهد چربید .قربون قدمشون ما ایرانی ها در خدمتشون هستیم.عطای فلسطین رو به لقاش ببخشن
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    3 0
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس