نخست‌وزیر انگلیس به فلسطین اشغالی سفر می‌کند

نخست‌وزیر انگلیس روز پنجشنبه برای اعلام حمایت از رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی می‌رود و وزیر خارجه این کشور نیز برای گفتگو درباره جلوگیری از گسترش جنگ غزه به مصر، ترکیه و قطر سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که «ریشی سوناک» نخست‌وزیر این کشور روز پنجشنبه برای اعلام حمایت لندن از رژیم موقت صهیونیستی راهی فلسطین اشغالی می‌شود.

شبکه «اسکای‌نیوز» مدعی است که سوناک در این سفر قصد دارد از اشغالگران بخواهد که از تشدید بیشتر درگیری‌ها با گروه‌های مقاومت و افزایش حملات به نوار غزه اجتناب کند.

همزمان وزارت خارجه انگلیس نیز اعلام کرد که «جیمز کلورلی» وزیر خارجه این کشور به مصر، ترکیه و قطر می‌رود تا درباره جلوگیری از گسترش جنگ غزه به منطقه غرب آسیا گفتگو کند.

پیش از این نیز «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و دیگر مقامات ارشد این کشور از جمله «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه، «لوید آستین» وزیر دفاع و «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید به فلسطین اشغالی رفته و حمایت خود از حملات جنایتکارانه رژیم تروریست صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرده بودند.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه که منجر به هلاکت حداقل ۱۸۰۰ صهیونیست و زخمی شدن ۴۴۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به ۳۴۷۸ شهید و بیش از ۱۲ هزار مجروح رسیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    ,بسیار عالی
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    به طرز عجیبی هندی ها هوادار رژیم صهیونیستی هستند ، این یکی نوبره هم هندیه هم انگلیسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس