آستین: تونل‌های حماس، حمله زمینی به‌غزه را بسیار دشوار می‌کند

وزیر دفاع آمریکا امروز در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد: تونل‌های حماس، حمله زمینی به‌غزه را بسیار دشوار می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «اِن بی سی» در سخنانی گفت: ما نگران تشدید احتمالی تنش ها علیه نیروهای خود در خاورمیانه (غرب آسیا) هستیم.

وزیر دفاع آمریکا در این خصوص ادامه داد: ما درباره اتخاذ تدابیر مناسب برای حفاظت از نیروهای خود در خاورمیانه (غرب آسیا) تردید نخواهیم کرد. ما احتمال تشدید حملات به نیروها و شهروندان خود در سراسر منطقه را می دهیم. حق دفاع از خود را محفوظ می‌ دانیم و در انجام اقدامات مناسب برای حفاظت از نیروهای خود تردید نخواهیم کرد.

وی در ادامه حمایت های واشنگتن از اشغالگران قدس اضافه کرد: ما در حال حاضر روی ارائه آنچه اسرائیل برای دفاع از خود نیاز دارد تمرکز می کنیم! به هر کشور یا گروهی که می‌ خواهد درگیری را گسترش دهد یا از آن منتفع شود، توصیه می‌ کنیم این کار را نکند. در صورت گسترش درگیری، از اقدام نظامی دریغ نخواهیم کرد.

«لوید آستین» اضافه کرد: حمله زمینی به غزه ممکن است به دلیل تونل های ساخته شده توسط حماس بسیار دشوار باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    دیگه ایندفعه ملتها باشما میجنگند و مسلحندوطبق فن آوریهای روز دنیا هستند دیگه اسلحه سبک معنی ندارد حتی با پهپادها و شبکه های شما مسلط هستند 😂😂😂
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1 1
    احمق
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    باید گوش مالی بشماها داد اینطوری نمیشه که همیشه به قتل وعام درافغانستان وعراق و فلسطین وسایر نقاط عالم بزنید وحشیگری بکنید شعور انسانی بهم میگه باید آن را درجهت شرافت انسانی قربانی وشماها را ازصفحه روز گار محو کرد خدایی اگر قدرت داشتم بدون توجه به دولتها میزدم به سیم آخر وتا بیخ گوش شما میامدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس