سردار فدوی: صهیونیست‌ها محو شدنی هستند+فیلم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم فرصتی فراهم شود که توانمندی‌های جمهوری اسلامی به‌کار بیایید تا وعده الهی مبنی بر اینکه جبهه باطل محو شدنی محقق شود...

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی چهارشنبه شب در کنگره ملی بزرگداشت ۲ هزار و ۳۵۲ شهید نیشابور در این شهرستان افزود: سپاه پاسداران برای ارتقا آمادگی نظامی کشور برای مقابله با دشمنان ملت ایران هیچ فرصتی را از دست نداده است.

وی با تاکید بر اینکه تکلیف الهی ما، بالا بردن توان دفاعی در مقابله با جبهه باطل است گفت: این قدرت در زمانی که خداوند مقرر کرده برای مقابله با این جبهه که بخشی از آن رژیم کودک‌کش صهیونیستی است؛ مورد استفاده قرار خواهد می گیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: در چند روز اخیر تقابل حق و باطل و مظلوم و ظالم تجلی کاملی پیدا کرد؛ امامین انقلاب از سالهای خیلی دور فرمودند که این خبیثان عالم باید محو شوند چون نبود آنها صلح و آرامش جهانی را برای مردم منطقه و دنیا درپی دارد.

وی افزود: خدا روزی را بیاورد و بخواهد پیروزی بزرگ را برای جبهه حق رقم بزند که اجازه پیدا کنیم از توانمندی‌های خود بر علیه شیاطین و کودکشان عالم را به‌کار بگیریم.

سردار فدوی این روزها منطقه را بسیار حساس دانست و ادامه داد: خبیثان عالم توان مقابله با رزمندگان جبهه حق را ندارند بنابراین به انجام جنایت رو می آورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همه از این جبهه حق انقلاب اسلامی باید پاسداری کنیم و می‌دانیم که خدا وعده داده است که جبهه حق اسلام همیشه پیروز است.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: امروز هم حزب خداست که پیروز است و همواره خدا به وعده ای که داده عمل کرده است.

وی عمل به تکالیف الهی را ضروری عنوان کرد و گفت: دیدیم که رزمندگان فلسطین در عملیات طوفان الاقصی چه حماسه‌ای آفریدند و ارتشی که رژیم غاضب صهیونیست به آن می‌بالید انگار وجود ندارد و دلیل آن عمل به تکلیف الهی است.

سردار فدوی بیان کرد: امام(ره) در سال ۴۲ نوک حمله خود را صهیونیست‌ها قرار داد و ۶۰ سال است که این مبارزه درجریان است. انقلاب اسلامی نقطه عطفی شد که هر روز بر توانمندی و استطاعت جبهه حق افزوده شود و دشمنان اعتراف می‌کنند که انقلاب اسلامی منشا همه این توانمندی‌های جبهه حق است. برای همین است که همه شیاطین عالم دائم در حال برنامه‌ریزی علیه انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: پارسال جنگی جدید به راه انداختن و احساس می‌کردند که آنها پیشرو هستند اما به برکت پای کار بودن امت انقلاب اسلامی در طرح خود شکست کامل خوردند و پیروزی مطلق از آن جبهه انقلاب بود. امسال هم چندین ماه تلاش کرده بودند اما نتوانستند به اندازه سر سوزنی اقدام کنند. همه این‌ها به برکت شهدا است.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: باید راه امام حسین(ع) و یاران آن حضرت را پیگیری کنیم و پیگیری کرده‌ایم که تا کنون دشمن نتوانسته یک پیروزی به دست آورد.

وی گفت: پشتوانه‌های بزرگی داریم بعضی از آنها مربوط به روال طبیعی انقلاب اسلامی و بعضی از پشتوانه ها دائمی است. ما اسلام، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، امام عصر(عج) و شهدا را داریم از این پشتوانه‌ها باید بهره بگیریم.

کنگره ملی بزرگداشت ۲ هزار و ۳۵۲ شهید نیشابور در سالن ورزشی انقلاب نیشابور برگزار شد.

خراسان رضوی با حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده را در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 31
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    10 5
    فرصت از امروز بهتر ؟
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 1
      خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • رضا IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    5 9
    اینو که همه میدونیم حتی تاریخشم رهبری مشخص کرده،چندسالی هم بیشتر نمونده خخخخخخ
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    2 4
    اسراییل ب ما چ ربطی داره
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    1 4
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    همش بخاطر اینه که مردم غزه از غزه فرار کنن به مصر و اسرائیل غزه رو به خودش ملحق کنه و شهرک سازی کنه .بعد میرن سراغ کرانه باختری .خلاصه در آینده هیچ فلسطینی در اسرائیل نباشه .بعدا لبنان و ... رو هم اضافه کنه.اگه دیر بجنبین که تا حالا هم دیر شده اسرائیل کل فلسطین اشغالی رو اسراییلیزه میکنه
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 1
    صهیونیست های عاقل از اسرائیل با هواپیما برای همیشه فرار کردن تا در آرامش زندگی کنن مثل صهیون های شهرumanدر اوکراین .به نظر من فلسطینی های ساکن فلسطین اشغالی هم بهتره به کشورهای سوریه و لبنان و مصر وحتی ایران بیان و زندگی راحت در آرامش داشته باشن .چون هیچ کشور عربی جرات وارد شدن به جنگ با اسرائیل رو نداره و کودکان و زنان بیگناه بیخودی کشته میشن .فلسطینی ها اندک هستن و زورشون به اسراییلی ها نخواهد چربید .قربون قدمشون ما ایرانی ها در خدمتشون هستیم.عطای فلسطین رو به لقاش ببخشن
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 1
    زمانیکه از مبارزه حرف میزنن حق کودکان و نوجوانان و زنان و جوانان این وسط چی میشه؟این همه زن و کودک کشته شده و اگه وارد غزه بشن همه رو قتل عام میکنن.فلسطینیان روی کشورهای اسلامی حساب باز نکنن چون همیشه از اسرائیل ترسیدن .از کرانه باختری چیزی نمونده همه جا شده شهرک صهیونیستی .یه فرد عاقل از حماس پیدا بشه و بگه همه زندانی های مارو آزاد کنین ولی در کشورهای مختلف اسلامی برامون جا داده بشه .اینجوری هم از کشتار زنان و کودکان و جوانان جلوگیری میشه .وقتی حریف قویه باید کوتاه آمد.آقای اسماعیل هنیه ۱۴ نفر از اعضای خانوادشون از دست داد .که چی بشه.اونها حق حیات نداشتن؟بزرگترها تصمیماتی میگیرن و زندگی دیگران مثل زنان و کودکان رو به خطر میندازن.عاقلانه عمل کنین .
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 1
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    1 0
    کاش همیشه در جنگها مبارزین ابتدا زنان و کودکان و نوجوانان رو به مکانی امن منتقل کنن و بعد سینشونو جلو بدن و بگن ما واسه جنگ اومدیم.بیچاره زنان و کودکان این وسط چه گناهی کردن که باید تاوان تصمیمات بزرگترها رو با فدا کردن جونشون بدن.مخصوصا بچه ها که بدنیا اومدن زندگی کنن و نه اینکه در بچگی بمیرن و یا بی سرپرست و یا ناقص العضو بشن.متاسفانه بزرگترها با زندگی کودکان و زنان بازی میکنن
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    1 0
    عزیزان حماس شما که سیستم پدافندی ندارین با چند تا موشک و مبارز میخواستین کل فلسطین اشغالی رو آزاد کنین؟عزیزان من الان جواب این همه ویرانی و کشته های زن و کودک و نقص عضو رو کی میخواد بده؟لطفا در هنگام تصمیم گیری برای جنگ جان زنان و کودکان‌و افراد سالخورده رو هم در نظر بگیرین و تصمیمات عجولانه نگیرین .اسرائیل اگه وارد غزه بشه قتل عام میکنه .حتی به نظر من اسرائیلی ها غافلگیر نشدن و از تصمیم حماس آگاهی داشتن ولی بدنبال بهانه برای انهدام کلی غزه بودن و اونها تونستن از حماس این بهانه رو بگیرن.دشمن رو هیچوقت ساده نینگارین
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 1
      اشکالی نداره مسلمین خداجو میرن کمک اونها .بالاخره باید یه روزی این جنگ نهایی آغاز میشد
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    یکی از دو طرف ترجیحا غاصبان اگر کاملا نابود نشود این روند درگیری ادامه خواهد داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس