سردار فدوی- نمایه

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علیرغم اینکه صهیونیست‌ها خود را دموکراتیک نشان می‌دادند طی ۴۶ روز تصویر شیطانی، جنایتکاری، کودک کشی و اشغال گری و خباثت خود را به دنیا نشان دادند.

به گزارش مشرق، سردار «علی فدوی» عصر سه شنبه در همایش سراسری ۵۰ هزار نفری بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت هفته بسیج که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سالن خوشه برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج افزود: به برکت و عنایت خداوند بسیج و سپاه را داریم که طی ۴۵ سال خود را نشان داده است.

وی اظهار داشت: این ایام تجلی رویارویی حق و باطل است به علنی ترین شکل ممکن طی ۴۶ روز اخیر تصویر خبیثان صهیونیست برهمه مردم دنیا علنی شدهت و مدت زمان کوتاهی تصویر واقعی صهیونیست ها را مردم جهان دیدند.

سردار فدوی تصریح کرد: صهیونیست ها اعتراف می کنند که بیش از ۹۲ درصد کشورهای جهان علیه صهیونیست های جنایتکار تظاهرات می کنند، این یعنی خبیثان شکست خورده اند و تصویر شیطانی، جنایت کاری و کودک کشی و اشغالگری و خباثت گری آنان را که در ۷۵ سال خود را دموکراتیک نشان می دادند، برملا شد و همه عالم فهمیدند.

وی گفت: این همان اعتقادی که ۴۵ سال ما نسبت به صهیونیست داریم و بیش از ۶۰ سال است که انقلاب اسلامی فریاد زد به طوریکه در اولین صحبت های امام راحل در سال ۱۳۴۲ به شیطان بزرگ و صهیونیست ها بود و امروز مردم جهان دیدند و این موضوع را درک کردند.

سردار فدوی با بیان اینکه در همه شرایط حزب خدا پیروز است و هیچ گاه حزب شیطان پیروز نمی شود، افزود: همه خبیثان در سالهای طولانی رسما خواستند ما را در مسائل اقتصادی به بن بست بکشانند اما نتوانستند، به تکالیف خود عمل کردیم تاکنون به بن بست نرسیده ایم زیرا چندهزار سال قدمت و تجربه داریم.

جانشین فرمانده سپاه گفت: درحال حاضر همه دنیا اعتراف دارند که بذر گندم خراسان بهترین گندم دنیاست و بذر پنج هزار ساله است، بنابراین همه تولیدکننگان آمریکایی و اروپایی افتخار می کنند که توانسته اند بذر خراسان تولید کنند بنابراین باید در این زمینه تحول ایجاد کنیم.

وی افزود: ایران در برخی موضوعات همچون امنیت غذایی سردمدار است، زیرا اقتصاد و معیشت مردم یک موضوع ۲۴ ساعته و شبانه روزی مردم است که به عنوان یک دغدغه باید مورد تاکید و توجه بیشتر قرار بگیرد و ما نیز باید افتخار کنیم که در بخشی فعالیت داریم که شغل خدمت رسانی به مردم را داریم.

سردار فدوی گفت: در این مسائل اخیر نیز به طور حتم مسلمانان پیروز می شوند و این ننگ بزرگتر از همه ننگ های قبلی بر پیشانی آمریکا و رژیم صهیونیستی باقی می ماند و روزی می رسد که التماس خواهند کرد برای اینکه اتش بس شود.

وی اظهار داشت: صهیونیستها می دانند که نظر همه دنیا نظرشان نسبت به آنها تغییر کرده است اما جنایت کاری از اعتقادات خبیثانه شان است تاجایی که بدون هیچ نگرانی بیش از ۶ هزار کودک را شهید کرده اند.

جانشین فرمانده سپاه افزود: به طور قطع این پیروزی دوباره ای برای جبهه حق انقلاب اسلامی است و ننگ و شکستی بزرگ برای شیطان بزرگ و همراهانش به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 1
    مهمه مگه
  • ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    دقیقا ودراین ۴۶روز به دنیا ثابت شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس