سردار فدوی: جبهه مقاومت اسلامی مرز ندارد/ ترس رژیم صهیونیستی از رویش‌های جدید مقاومت

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز جبهه مقاومت اسلامی مرز ندارد و قدرت نظام اسلامی طی مدت ۴۴ سال گذشته روزبه‌روز بیشتر شده است و می‌بینیم اختلاف در جبهه دشمنان بیشتر می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی عصر امروز در همایش جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت و یادواره شهید محمدعلی الله‌دادی، از شهید الله‌دادی به‌عنوان الگوی جبهه مقاومت یاد کرد و اظهار داشت: دشمنان ما ۴۴ سال علیه ما ایستادند اما شکست خوردند و وقتی با شکست‌های زیادی مواجه می‌شوند نمی‌توانند حرکتی کنند و فقط حرف می‌زنند و هیچ قدرتی برای اقدام علیه ما ندارند پس نباید انتظار داشته باشیم که حرف هم نزنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: امروز جبهه مقاومت اسلامی مرز ندارد و قدرت نظام اسلامی طی مدت ۴۴ سال گذشته روزبه‌روز بیشتر شده است و می‌بینیم اختلاف در جبهه دشمنان بیشتر می‌شود.

وی گفت: مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی از رویش‌های جدید مقاومت اسلامی در کرانه باختری و تاثیر آن بر آینده فلسطین می‌ترسند و مطمئن باشید جبهه باطل از بین رفتنی است و هرچه طول بکشد از بین رفتنی بودن این جبهه، هویداتر می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به نظارت جهان بر روند رو به ضعف جبهه باطل در رژیم صهیونیستی افزود: این ضعف ناشی از این است که مردم و افرادی که در جبهه حق تکلیف دارند بیش از گذشته به تکالیف‌شان عمل می‌کنند؛ این موضوع بسیار مهمی است که برای بهره‌مندی از عنایت خداوند به تکالیف الهی عمل شود به‌ویژه وقتی که امامین انقلاب بارها این تکالیف را تبیین کردند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر هم در داخل فلسطین و هم در خارج از این سرزمین، دل‌های زیادی هستند که معطوف به انجام تکالیف‌شان هستند و به همین علت است که شاهد دستاوردهای بزرگی در این عرصه هستیم.

سردار فدوی افزود: سال‌های طولانی در کرانه باختری، خبری نبود، اما کنون جوانان فلسطینی در این منطقه، سبب زمین‌گیر شدن دو سوم ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی شدند و این ناشی از وعده خداوند است که اگر در جبهه حق گام نهید، کمک می‌کند و بهترین نتایج را رقم می‌زند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: از روزی که مقام معظم رهبری فرمودند کرانه باختری باید مسلح شود، چیزی نگذشته؛ اکنون ببینید که جوانان این منطقه، چه‌قدر عالی عمل می‌کنند.

وی همچنین گفت: باید این واقعیت را هم در نظر بگیریم که، چون این‌ها بر مدار باطل قرار دارند در درون خود به وحدت نمی‌رسند چنانکه با گذشت پنج‌سال نمی‌توانند دولت تشکیل دهند و وقتی هم تشکیل می‌دهند ناپایدار است.

سردار فدوی برگزاری تظاهرات بیش از صد هزار نفری در تل آویو و حیفا را تحولاتی بزرگ دانست و افزود: این تحولات درحالی است که پشتیبانی شیطان بزرگ و همه شیاطین عالم از این رژیم اشغالگر نه فقط کم نشده که حتی بیشتر هم شده است، اما نتایجی که به‌دست می‌آورند ضعیف است، به‌نحوی که حتی دولت هم نمی‌توانند تشکیل دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس