واکنش یکی از رهبران حماس به اظهارات بایدن

یکی از رهبران حماس در اظهاراتی به سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی واکنش نشان داد و آن را در راستای تشدید حمایت ها از رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش مشرق، اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به سفر رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد و تاکید کرد: «جو بایدن» تمرکز خودش را از دست داده و برای جبران شکست رژیم صهیونیستی به منطقه آمده است.

وی ضمن رد ادعاهای صهیونیست‌ها درباره عدم حمله به بیمارستان معمدانی در غزه، تاکید کرد: روایت ارتش رژیم صهیونیستی درباره این رخداد در شرایط عنوان شده که اگر در آن زمان حملات موشکی از سوی مقاومت به شهرک های اطراف غزه انجام شده بود، باید آژیرهای خطر در این مناطق به صدا در می آمد.

حمدان تاکید کرد: این مساله فریبکاری صهیونیست ها و دروغین بودن ادعاهای آنها را افشا می کند.

رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته در جنایتی وحشیانه و قتل عامی ددمنشانه بیمارستان معمدانی در غزه که مملو از مجروحان و خانواده‌های آن ها بود را هدف قرار داد که منابع محلی شمار شهدای این فاجعه را تا ۱۳۰۰ نفر نیز اعلام کرده اند، آماری که بیشترین تعداد آن از زنان و کودکان هستند.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های بسیار قوی و پیشرفته، زیرساخت‌های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس