کد خبر 1537500
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
نتانیاهو و بن‌زاید تلفنی گفت‌وگو کردند

رئیس امارات در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر لزوم حفاظت از جان غیرنظامیان فلسطینی و بازکردن فوری کریدورهای بشردوستانه در غزه تاکید کرده است.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته، سه‌شنبه ۱۷ اکتبر با «محمد بن زاید» رئیس امارات گفت‌وگو کرده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «آی۲۴»، نتانیاهو و بن‌زاید هر دو درباره تحولات منطقه پس از افزایش درگیری‌ها در فلسطین رایزنی کردند.

پایگاه عبری «واللا»، در این باره گزارش داد: نتانیاهو تاکید کرد که اسرائیل مصمم است توانایی‌های نظامی و اقتدار حماس را از بین ببرد و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آسیب رساندن به کسانی که درگیر جنگ نیستند انجام می‌دهد.

خبرگزاری رسمی دولت امارات «وام» هم گزارش داد که بن زاید به نتانیاهو گفته است که حفاظت از جان غیرنظامیان به ویژه زنان، کودکان و سالمندان باید در اولویت قرار گیرد و همه گروگان‌ها باید آزاد شوند.

بن زاید همچنین به نتانیاهو از لزوم بازکردن بدون معطلی کریدورهای بشردوستانه در غزه برای ارسال کمک‌های پزشکی و مواد غذایی به غزه تاکید کرده است.

طبق گزارش وام، رئیس امارات همچنین بر لزوم تلاش در این راه برای جلوگیری از تشدید بیشتر بحران غزه و گسترش جنگ به سایر نقاط خاورمیانه تاکید داشت.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز و در دوازدهمین روز از نبرد «طوفان الاقصی» با مقاومت حماس، با بمبارن هوایی بیمارستان المعمرانی غزه صدها خانواده فلسطینی را عزادار کرد؛ این حمله موشکی منجر به شهادت ۵۰۰ نفر و بر جای ماندن بیش از هزار زخمی شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 4
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    3 0
    خائن زائد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس