ایتالیا تحت چه شرایطی به یورو 2024 صعود خواهد کرد؟

سرنوشت صعود آتزوری همچنان در دستان لوچانو اسپالتی است. 

به گزارش مشرق، پس از شکست ۳-۱ در ومبلی مقابل انگلیس، شاگردان لوچانو اسپالتی ضمن هدیه صعود به تیم گرت ساوتگیت، کار را برای خودشان هم سخت کردند.

در حالی که ایتالیا امشب شکست خورد، اوکراین با درخشش میخایلو مودریک موفق شد پیروزی مهمی در زمین مالت کسب کند. با نتایج بازی‌های امشب، تیم ملی انگلیس با ۱۶ امتیاز از ۶ بازی راهی یورو ۲۰۲۴ شد. تیم دوم گروه C باید از بین اوکراین و ایتالیا مشخص شود؛ در حال حاضر اوکراین با ۱۳ امتیاز و البته یک بازی بیشتر نسبت به ایتالیای ۱۰ امتیازی در رتبه دوم قرار گرفته است.

آتزوری در صورتی می‌تواند به عنوان دومین تیم صعود کند که در بازی آینده مقابل اوکراین شکست نخورد و در برابر مقدونیه نیز پیروز شود (یا حالت عکس آن). به عبارتی آن‌ها ضمن شکست نخوردن در بازی‌های آینده، باید حداقل ۴ امتیاز کسب کنند. در صورتی که نتیجه‌ای خلاف این حالت رخ دهد، ایتالیا به علت عملکرد قابل قبول در لیگ ملت‌های اروپا راهی پلی‌آف می‌شود تا شانسش را آن‌جا امتحان کند.

ایتالیا روز ۱۷ نوامبر میزبان مقدونیه خواهد بود، در صورت پیروزی یا تساوی در این مسابقه، دیدار هفته آخر مقابل اوکراین به اوج حساسیت خود خواهد رسید.

ایتالیا تحت چه شرایطی به یورو ۲۰۲۴ صعود خواهد کرد؟ +جدول وضعیت گروه C مقدماتی جام ملت‌های اروپا

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    گور بابا ایتالیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس