از انتقام بزرگ انگلیس و صعود به جام ملت‌ها تا به خطر افتادن شانس حضور ایتالیا

تیم ملی انگلیس در دیدار حساس مقدماتی جام ملت‌های اروپا مقابل ایتالیا به برتری پرگل رسید و راهی یورو ۲۰۲۴ شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت و با یک بازگشت دیدنی به برتری ۳ بر یک رسید و به یورو ۲۰۲۴ صعود کرد.

در ابتدا برای ایتالیا اسکاماکا در دقیقه ۱۵ گلزنی کرد ولی انگلیس توانست با درخشش بازیکنانی مثل بلینگام و هری کین به بازی بازگردد.

گل‌های سه شیر را هری کین ۳۲ (پنالتی) و ۷۷ و مارکوش رشفورد ۵۷ به ثمر رساندند.

از طرف دیگر اوکراین به مصاف مالت رفت و به برتری ۳ بر یک رسید تا شانس حضور ایتالیا در جام ملت‌های اروپا به خطر بیفتد.

در جدول گروه C، انگلیس با ۱۶ امتیاز صدرنشین است و صعود خود را قطعی کرده و اوکراین بازی یک بازی بیشتر و ۱۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد. ایتالیا با ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم است.

نکته جالب این است که ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ بود ولی حالا پس از اینکه نتوانست دوباره به جام جهانی صعود کند، حالا در خطر از دست دادن جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۴ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 5
    خود ایتالیا از انگلیس ۳ تا میخوره بعد میگن چرا تیم کیروش از انگلیس ۶ تا خورد؟ همون یه مدتی که تیم ملی دست اسکوچیچ و استیلی و کریم باقری بود برای دو رقمی شدن جلوی انگلیس کافی بود خدا رحم کرد یه ماه مونده به جام جهانی کیروشو آوردنیکم از سوء اثرات اسکوچیچ کاسته شد
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 2
    مشرق !!! گلهای سه شیر؟!!!! لیگ اروپا یعنی خواب آلودگی بشری و نه حتی کوچکترین حمایتی از مردم مظلوم فلسطین!!!!!! یعنی در گروه ورزش شما غربگدا هست آن هم با این همه ذوق زدگی !!!!!! یک کلمه میگفتی انگلیس!!!!!! ضمنا ظاهرا فقط تیم سلتیک اسکاتلند و تعدادی از ورزشکاران از مردم فلسطین حمایت کردند.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    3 1
    ایتالیا بالا بیاید یا نه محبوب قلبها است
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    دم انگلستان گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس